edderkoppen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei Formaterte pc'n min i dag og fikk slettet partisjon D: med et uhell. Så nå har jeg bare C: og får dermed ikke brukt hardisken min helt ut. Noen som jeg hjelp meg med å lage partisjon D:?? Har lest om FDISK men når jeg skriver det i kjør så står det den ikke finner det. Trenger hjelp til å finne det letteste måten til å lage en partisjon på. Takk på forånd:D Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Kontrollpanel -> Ytelse og vedlikehold -> Administrative Verktøy ->Datamaskinbehandling -> Lagringsplass ->Diskbehandling (lokal) Dette hendte nettop med min pc Endret 1. september 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
edderkoppen Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Å på engelsk blir dette? Lenke til kommentar
edderkoppen Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Takk, fikk det til nå Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tråden stenges av følgende grunner. 1: Feilpostet 2: Dårlig og lite beskrivende emnefelt 3: Brudd på treordsregelen 4: Trådstarter har fått ordnet problemet Les retningslinjene før du fortsetter å bruke forumet. 3 regelbrudd i et og samme innlegg ser ikke bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg