Wiciwato Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Halla baja Trenger hjelp quick. Når jeg spiller så har jeg fra 160-270 i latency/ping! Hvorfor er det sånn? Det har ikke vært sånn før. Og hva må jeg gjøre for å få den ned? Takk! Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Driver du med nedlasting mens du spiller? Sjekka om det er noe spyware som kjører i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Nei! Jeg har huska å legge ned alt som er på linja og sidelinja....Ingen ting er oppe annet en programmer som må være oppe.... Fant ut at det bare var en spesiell server som jeg hadde høy ping på Endret 1. september 2007 av -SlurP- Lenke til kommentar
hiper Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du lager en post her fordi du har høy ping til en server? :c Kjør en tracert mot servern du. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Du lager en post her fordi du har høy ping til en server? :c Kjør en tracert mot servern du. 9406866[/snapback] Nei, men jeg trodde at jeg hadde høy ping på alle servere, men det viste seg og bare være den ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå