jonas_blomster Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei, har fått meg et p5k deluxe hovedkort. Og lurer på om det lønner seg å bytte kjølepasta på denne? Og lurer også på om det er lett å få av klipsene uten å ødelegge dem mvh Jonas Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Ingen her som har bytta kjølepasta på hovedkortet sitt før?? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hva mener du egentlig? Skal du skifte kjølepasta på cpu'en? I så tilfelle så er ikke det en stor operasjon, du tar løs cpu-kjøleren, rengjør den og cpu, og setter sammen alt etterpå. Klipsene er laget for å kunne tas løs, så det burde ikke være et problem nei. Tetanus Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Mener ikke å skifte kjølepasta på hovedkortet nei. Men å ta av heatpipene og bytte kjølepastaen der. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Som regel er ikke det nødvending, det gjør du kun om du har stabilitets problemer. Er NB/SB veldig varme, om ja da funker kjølingen. Om det er det motsatte kan du bytte ut kjølepastaen. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Har også planer om overklokking. Men hvordan påvirkes tempen på hovedkortet ved å klokke? (har ikke klokket før, men har planer om å gjøre det med det nye systemet ) Lenke til kommentar
KEKEMENNERJA Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 klokking er ikke noe vitsi... har klokka gpu cpu hovedkort ram alt nesten.. det er testet at det blir ikek noe bedre av å klokke opp.. Dette er forsket på!! Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du har vel benchmarka med sleep kommandoer. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvis du bare har kjøpt nytt hovedkort og bruker en gammel cpu ville jeg byttet kjølepasta uansett. Ellers så har jeg boxed kjøevifte og pasta fra intel og har overhode ingen problemer med stabil temperatur på cpu, men nå har jeg ikke klokka cpu. Pentium D som ligger stabilt på 50-55grader(idle/load). Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Har kjøpt helt ny PC nå, siden den gamle tok kvelden. har en 775 E6750 og 8800GTS. Men har montert det nå, og orka ikke å bytta pasta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå