Bloody Mess Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Lurer på om Shadow of Colossus og God of War-spillene fungerer bra på PS3? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 God of War 2 fungerte i værtfall ypperlig på PS3. Oppskaleringen gjør at spillet ser noe bedre ut. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har såvidt testet Shadow Of Colossus, men det så ut til å kjøre perfekt. Som UrgeLoL sa ser det også bedre ut med oppskalering. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Kan bekrefte at SoTC funker meget bra på PS3. God of War har jeg ikke prøvd, men GOW2 derimot er knall på PS3. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 god of war 1 fungerer bra på ps3 ntsc versjon. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 har spilt igjennom alle 3 siden jeg fikk min ps3 og alt funker strålende.. bare en ting som plager meg er r2 knappen som action knapp i god of war 1, går ikke med de nye jalla kontrollene:p Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Blitt såpass vandt til realistisk/2007-grafikk at jeg ikke klarer å spille de spillene lenger Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Shadow of the Colossus er oppskalert ganske bra på Ps3.... Det spillet er såpass bra at man egentlig bare burde få det med seg... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Blitt såpass vandt til realistisk/2007-grafikk at jeg ikke klarer å spille de spillene lenger 9407930[/snapback] vel jeg syns god of war ser nydelig ut over alt.. nok til å kunne spilles per idag:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå