Audiodoffen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei Etter at gamlespilleren fikk en ubehagelig tur i øl-glasset, så trenger jeg en ny! Må ha minst 2 linjeutganger, der den ene bør være beregna som bass, slik at jeg kan stille bassen på bare subben og ikke frontsettet! Har forsterker, så effekten på spilleren er ikke nøye, men prioriter fin lyd fremfor allslags bling blong pynt og fullt av utstyr som ipod o.l (altså en spiller der du får mest LYD for pengene) Trenger verken bluetooth, ipod inngang å alt det der, bruker kun cd-plater Makspris 2500,- Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Pioneer DEH-P5900MP ser ut til å ha det du spør om. Slik jeg forstår det, så kan du individuelt stille på utgangene. Kan ikke være så mye annet de mener. Ellers så har du Alpine CDE-9881RB, som det hvertfall virker som om har mulighet til å kontrollere subben. Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Så bra ut de der, men det var en ting jeg glemte å nevne, antall Volt på utgangene! Ser at Alpine har kun 2V, hadde foretrukket noe mellom 4-6 om det er mulig! kan gå opp til 3000,- om det er til hjelp Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Finner ingen info om Volt på linjeutgangene til Pioneer DEH-P5900MP, så det kan i teorien være 4-6V. Men Pioneer DEH-P6900IB har hele tre linjeutganger på 4V, og den koster rett under 3000. Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Takk Blir nok den der, så veldig fin ig greit ut Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Har hatt 5900MP selv, og en kompis har 6900IB, og de er begge habile spillere som leverer i massevis. Anbefaler deg å jorde chassis på din fremtidige Pioneer-spiller godt, da jordingsbanene tidligere har vært relativt svake, og ved en aldri så liten kortslutning vil disse brennes, og du kan ende opp med støy (det gjorde jeg ^^) Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Hvordan jorder man chassiet da? Har alltid irritert meg over dette med jording å sikring å alt slike plagsomme nødvendigheter, så vet ikje hvordan man jorder chassiet. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvordan jorder man chassiet da? Har alltid irritert meg over dette med jording å sikring å alt slike plagsomme nødvendigheter, så vet ikje hvordan man jorder chassiet. 9408652[/snapback] Logisk nok en liten kabel fra chassiet på spiller og til jord Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Åokeyj, jeg er helt blank på alt som heter strøm og slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå