Jirachi-hjelp Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Hei Jeg kjøpe meg en ny pc i dag:) En hp pavlion entertainment PC Da jeg instalerte vista valgte jeg norsk bokmål som språk da jeg kom inn i vista:) så er alt på engelsk jeg prøvde å gå inn på der man endrer ting alt sto på norsk men på den sikre siden så bytta jeg til engelsk også norsk Men norsk språket kommer ikke Kan noen hjelpe meg Så jeg har ikke sett ett eneste norsk ord på min pc ... Hjelp meg! Endret 1. september 2007 av Jirachi-hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) merklig, kanskje hvis du har mindre "smile" tegn i posten din, vill det fungere. men prøvd og innstalere på nytt, det skal bli norsk hvis du velger den norske versjonen av Vista... Endret 1. september 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Installerte du med en engelsk eller norsk DVD? Jeg antar du bare valgte norsk tegnsetting og regionale instillinger jeg. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Har du Vista Ultimate? Då kan du laste ned norsk språkpakke via windows update. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ro ned på smileybruken, seriøst. #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spamKorte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå