OscarMike1 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Angående panoramabilder 25x30 cm +/-. Noen som vet om det lar seg gjøre hos elkjøp/kodak tilsvarende? Jeg var innom Japanphoto i sta, eneste alternativet de hadde var å paste bildet inn i en 50x70 fremkalling for så å klippe ut selv. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Tror ikke elkjøp hadde så mange alternative på størrelse, skal ikke garantere det da. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Angående panoramabilder 25x30 cm +/-.Noen som vet om det lar seg gjøre hos elkjøp/kodak tilsvarende? Jeg var innom Japanphoto i sta, eneste alternativet de hadde var å paste bildet inn i en 50x70 fremkalling for så å klippe ut selv. 9432381[/snapback] Hvis man leverer et bilde i f.eks 16:9 format, så skal man automatisk få det sideforholdet som bildet er laget i (ihvertfall fra seriøse steder). Der jeg jobber, er det imidlertid en grense på ca 35cm (?) lengde, så blir sideforholdet for langt, så får man en hvit kant over og under fremfor at noe av bildet klippes vekk. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Nettopp fremkallet bilder hos JapanFoto. Selvfølgelig hadde panoramabildene blitt borte i bestillingsfasen, men jeg fikk en ting bekreftet. JP fremkaller ikke rene panorama, men de fremkaller 50x75, som med enkel hoderegning blir 3 bilder i høyden, med formatet 50x25. Så får man klippe litt selv. Forøvrig ble 40x30 bildene jeg fikk veldig bra. Rabatt fikk jeg også på grunn av glippen fra JP sin side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå