Testdrive Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Har lasted ned windows media player 11 og brukt det i en god tid, men etter hvert så har jeg fådd svært merkelige problemer med den, når jeg starter den og skal se en film uannsett om det er film fra mobilen eller fra internett så blir bildet på filmen i så og si ingen farger. Det som skjer er at bildet blir enten blått eller rødt og svart, sånn at noe blir blått og noe blir rødt og det som ikke får disse fargene er svart, jeg prøvde og innstalere media player på nytt og da funket det helt fint igjen til dagen etterpå da det samme problemet kom tilbake. Ser etterhvert at det ikke bare er media player dette skjer på men også på power dvd og alle programmer som kan vise film. har ikke troen på at det er noe med skjermkortet siden problemet blir løst med at jeg bare innstalerer media player på nytt, så kan det være noe annet? har noe der ute sedd det samme problemet? Endret 1. september 2007 av blow4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå