Jesper Karsrud Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Skjer med bildene nå da, skrollan? Kanskje jeg skal ta meg den friheten å linke til mappen med alle bildene, i og med at de ligger på MIN server? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Skjer med bildene nå da, skrollan? Kanskje jeg skal ta meg den friheten å linke til mappen med alle bildene, i og med at de ligger på MIN server? 9446993[/snapback] Nei. =D Var et par av meg der jeg du og skrollan alene skal få kose dere med. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Skjer med bildene nå da, skrollan? Kanskje jeg skal ta meg den friheten å linke til mappen med alle bildene, i og med at de ligger på MIN server? 9446993[/snapback] Nei. =D Var et par av meg der jeg du og skrollan alene skal få kose dere med. 9447043[/snapback] Fjern de, og sleng ut link! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) ... Endret 7. september 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Nyhus: det var liksom meninga at de det gjalt skulle se gjennom også skulle jeg fjærne de som de ikke ville at skulle ut her da... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Døh, har du ikke sortert bildene i det hele tatt? Jeg finner flere som har vært veldig uheldige. Men bildene er i høy kvalitet, kjempebra Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Døh, har du ikke sortert bildene i det hele tatt? Jeg finner flere som har vært veldig uheldige. Men bildene er i høy kvalitet, kjempebra 9449212[/snapback] vel som sagt skulle jeg det etterpå, de bildene jalt skulle se gjennom de også si ifra så skulle jeg fjærne dem, så skulle resten av folket få se de... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Nyhus: det var liksom meninga at de det gjalt skulle se gjennom også skulle jeg fjærne de som de ikke ville at skulle ut her da... 9447978[/snapback] Du sa "post denne i tråden". Jeg gjorde nå det da. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Nyhus: det var liksom meninga at de det gjalt skulle se gjennom også skulle jeg fjærne de som de ikke ville at skulle ut her da... 9447978[/snapback] Du sa "post denne i tråden". Jeg gjorde nå det da. 9449565[/snapback] nei jeg sa aldri det, jeg sa at du skulle legge den i topic i #SO... Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 neerd fight! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 nei jeg sa aldri det, jeg sa at du skulle legge den i topic i #SO... 9450222[/snapback] Så det var det du mente ja :-| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Nå er jo det og gjort. Det er jo ikke alle som var på fotballen som henger i #SO heller, da. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Nå er jo det og gjort. Det er jo ikke alle som var på fotballen som henger i #SO heller, da. 9451188[/snapback] Er det på Irc? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Det er på IRC, ja. IRChighway (random server) #SO ^^¨ Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Litt sent ute, men... Her er mine bilder. xD ftp://k3babhome.no-ip.info/hwfotball2 Laptopen min var, og er fortsatt, på verksted, og jeg har ikke minnekortleser andre steder enn på den. Heldigvis fikk jeg lånt blåtann-adapteret til faren min, så jeg fikk kopiert over bildene over natta og satt lagt de i en FTP-mappe på serveren min. Edit: Virker som om enkelte brukere ikke har fått kommet inn på grunn av for mange innlogget. Det problemet er fikset nå. Har økt maks tilkoblinger fra 16 til 50. Endret 19. november 2007 av ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå