Erren Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Det var kjempekult i dag, post bildene deres, alle sammen! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 1. september 2007 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Må nevne at det er jeg som har tatt alle bildene Hippie-Erlend posta. XD Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 1. september 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Jeg ser ufattelig stygg ut på det ene bildet jeg er med på, men det får gå. Ødelegger bare litt av kjekkasinntrykket jeg prøver å lage av meg i RPP. Skal legge ut noen bilder snart. Endret 1. september 2007 av Redline Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Hvem var det som tok så masse bilder? Skrollan og Jesper? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Hvem var det som tok så masse bilder? Skrollan og Jesper? 9406488[/snapback] Skrollan var jo slik Allyse var på det første treffet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Hahaha. Så utrolig snerpete Stefan ser ut på det ene bildet. Jeg ser ufattelig stygg ut på det ene bildet jeg er med på, men det får gå. Ødelegger bare litt av kjekkasinntrykket jeg prøver å lage av meg i RPP. Skal legge ut noen bilder snart.9406354[/snapback] Slapp av, jeg kan bekrefte at du er kjekk irl. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Skal få lasta opp noen bilder etter hvert når jeg kommer hjem igjen og funnet en minnekortleser. Har ikke tall på hvor mange bilder jeg tok av Aids. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 jeg har ca 400 bilder fra i går, skal legge dem ut så snart jeg er hjemme... Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Gief more pics, vil vite alt som skjedde Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Dere så ikke så skumle ut som jeg trodde dere var jo . Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Dere så ikke så skumle ut som jeg trodde dere var jo . 9408835[/snapback] Det var nok bare fordi de skumle ikke kunne komme, skjønner du Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Ja! Hoenheim er skikkelig skummel. Jeg derimot..Er "søt" helt til jeg åpner munnen. Liker å snakke om groteske ting . Neida men..Skrollan! Få fart på stumpen. Vil se flere bilder. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 kitty er søt... bare man blir vant til det hu snakker om ^^... og jeg skal få stumpen i gang, må bare komme meg hjem først... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Har ikke tall på hvor mange bilder jeg tok av Aids. 9407139[/snapback] TORTUR! Du trenger sikkert (helst) ikke å poste alle, Henrik. jeg har ca 400 bilder fra i går, skal legge dem ut så snart jeg er hjemme...9408809[/snapback] Å gode gud. Fælt så mye bilder dere tok ^^ Jeg har et vagt minne om at det var en eller annen som sa noe utrolig dumt før vi starta med spillet, men jeg husker ikke hva det var. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Det var nok bare fordi de skumle ikke kunne komme, skjønner du 9409110[/snapback] Jeg er skummel og jeg var der Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) 9406354[/snapback] Jeg (til høyre) fryser! XD Endret 2. september 2007 av ;P Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Bildene er i feil rekkefølge, men det overlever dere. Bare si i fra om dere vil at noen av bildene skal fjernes. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 2. september 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Det er bare nerder som spiller fotball i olabukser. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Jeg ser ikke så bli ut på de bildene da Det var kaldt jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå