asdf9321asdf1234 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er på utkikk etter ekstern disk, og gjerne en med nas-funksjon. Noen som aner hva kapasiteten og prisen er på den Targadisken de har på lidl? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Er på utkikk etter ekstern disk, og gjerne en med nas-funksjon. Noen som aner hva kapasiteten og prisen er på den Targadisken de har på lidl? 9406233[/snapback] ethernet disken koster i dag 999kr (sommerslag) den er på 400gb Brodern jobber der og har kjøpt 4stk med usb tilkobling (han driver med mye videoredigering) og har aldri hatt problemer med noen... men selve nettverksdisken skal ha vanlig nas funksjon, slik jeg sjønte sjefen som kjøpte seg 2stk tidligere i år. det er også 3år garanti på alle elektroniske produkter på lidl, samt en veldig bra support... har aldri hørt om noen som har levert varer tilbake og derme aner jeg ikke hvordan servicen er på slike ting. Vet de har fått mange dekodere tilbake fordi de ikke støttet viasat og CN noe som står tydlig i reklamen hehe... Endret 1. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Wow, det høres jo svært bra ut! Om ingen har dårlige erfaringer eller andre opplysninger går jeg til anskaffelse av denne på mandag! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Wow, det høres jo svært bra ut! Om ingen har dårlige erfaringer eller andre opplysninger går jeg til anskaffelse av denne på mandag! 9406636[/snapback] jeg kan høre med sjefen igjen om det er vanlig nas eller om det krever programvare, men slik jeg forstod han så trengte han ikke programvare. Jeg vill minne om at det er sommersalg, og vertfall her jeg bor var det ingen igjen, og har aldri vært noen igjen den første dagen klokka 4 på ettermiddagen heller de går som hakka møkk her i vertfall... kjøpte webcam på lidl til 199kr og det er faktisk bedre en kamraer til over 500kr, og ble svært overasket over bilde og lydkvalitet på innebygget mikken... Endret 1. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har denne disken og har skrevet endel her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...7entry9387477 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har denne disken og har skrevet endel her;https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...33;entry9387477 9410045[/snapback] 100MB/s eller 1GB/s? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Har denne disken og har skrevet endel her;https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...33;entry9387477 9410045[/snapback] 100MB/s eller 1GB/s? 9418315[/snapback] den takler ingen av greiene. Den har 100Mbit altså rundt 12,5Mb/s Endret 5. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå