Dr. Mobius Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg husker jeg så mye på en tegnefilmserie da jeg var yngre. Det var vel på midten av 80-tallet. Serien handler om en litt langhåret gutt med en bil som er delvis organisk. Bilene til "slemmingene" er også delvis biologiske, der en av bilene blandt annet har et grønt "tre/liane/utvekst" med et sagblad. Noen av de andre bilene har store "slegger" av "trær/lianer/utvekster". Jeg husker bare ikke hva denne serien heter. Jeg tror den gikk på Sky One eller The childrens channel. Kan noen hjelpe meg? Det hadde vært gøy å sett det igjen. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Hmm det er ikke HE-Man eller noe? EDIT: Eller Thundercats? Endret 1. september 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Nei nei, ingen av de. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Haha! Jeg drømte faktisk om denne serien i natt og nå husker jeg hva den heter! "Jayce and the wheeled warriors" Wikipedia-artikkel Intro Endret 2. september 2007 av T-Solberg Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Funker alltid å sove på saken Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ååh minner! Den pleide jeg å se masse på når jeg var liten. Elsket at det var så mye eventyr og action i den. Det var skikkelig bra tegnefilmer på 80-tallet. Synd de ikke lager dem like bra lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå