Gå til innhold

Ny Pc! ca 5k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet ikke jeg alt, men ser ikke den helt store grunnen til å "oppgradere" fra den pc'n du har oppført i profilen din til den pc'n på Komplett..?? :roll:

Edit: Den pc'n du viser til var vel bare ett eksmpel, ja :p Men ser heller ikke grunn til å "oppgradere" til en tilsvarende pc som den på Komplett..

Endret av aplus
Lenke til kommentar

Det der er et Godt tilbud, kjøpte samme (5 måneder siden) å da fikk jeg

-GeForce 7300Gs -

-1gig ram(2*512)

-amd 3800+

-ikke sikker på hovedkort

-250gb hdd

-samme dvd brenner(i think)

- q-tec 350w psu

- Stygt stort kabinett

Ja, var vel alt, men jeg bytta ut skjermkortet mot et Ati 1950Pro og Pc'n kjører som ei klokke

Edit: Såg pc'n i profilen, den er jo bedre, hvorfor bytte?

Endret av Martiin
Lenke til kommentar

Nei altså hadde ikke planer om å oppgradere den nei... hovedkortet er for dårlig osv men midlertidig pc... som sagt hadde jeg planer om å bruke lite penger... Geforce 8600 er veld bedre enn 1900 ati korta?

Edit.

ops glemt å slette den.. solgte den i februar :p

Endret av vegraden
Lenke til kommentar
Nei altså hadde ikke planer om å oppgradere den nei... hovedkortet er for dårlig osv men midlertidig pc... som sagt hadde jeg planer om å bruke lite penger... Geforce 8600 er veld bedre enn 1900 ati korta?

9406178[/snapback]

Oppgrader kun skjermkort på gamledatan da vel? ATI Radeon X1950 Pro koster fra ca 1100,- elns og yter bedre enn 8600 korta..

Lenke til kommentar
så det er å anbefaler altså? tror den pcen på komplett hadde vista nemlig..

Beklager jeg forandra profilen nå

9406216[/snapback]

Dersom du har lyst på Vista+ ny pc skal ingen hindre deg i det :) Jeg personling ville heller oppgradert skjermkortet på den gamle pc'n dersom alternativet var å kjøpe en halvgod\svak pc for under 4k.. ;)

Edit: Tatt i betraktning at du skal oppgradere igjen neste år..(som er under 4 mnd. til :tease: )

Endret av aplus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...