Crusty_ Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har nå 1 stk 92 vifte som flytter 84 m3/t luft inn i kabinettet mitt. Ut blåser 1 stk 92 vifte som flytter 80 m3/t luft. Inne i kabinettet har jeg en swiftech mcx 400 b med en 80 vifte som flytter 80 m3/t. I tilegg har jeg en brakket med 2 stk 92 vifte som hver flytter 67 m3/t luft. På 3d kortet har jeg en zalman heatpipe som leder bort varme. Viftene på brakettene leder bort varmen derfra igjen. Under ekspanjsonskortet har jeg en systemkjøler som flytter 71 m3/t luft ut av kabinettet. Er dette en bra kjøleløsning? Evnt. hvor mye kan jeg klokke? Lenke til kommentar
datid Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 ja, du kan si det sånn ja. kommer også litt ann på ossen du har plassert viftene da, men det høres bra ut. du flytter vel lufta nedenfra og opp? Lenke til kommentar
Crusty_ Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Ja! Har en vifte helt nede fremme og en vifte helt oppe bake og en systemkjøler bake slik at nettverksskortet får avkjøling når jeg kopierer over for harde livet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå