SuperHero Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har et lite spørsmål som jeg ikke fant svaret på i forumet her... Jeg har to stasjonære pc'er som står for langt fra hverandre for at de kan kobles til samme modem med kabel, vi har en router i huset, men jeg vil ikke ta i bruk et nettverkskort i den ene stasjonære(pga. pc'en er for gammel til slikt). Er det sånn å forstå at jeg må kjøpe en såkalt switch til den ene stasjonære, eller hva må gjøres? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Hvis det er en trådløsrouter og du har USB på maskin #2 så kan du bruke en USB-dongle for WLAN. http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?...03;c:36180;r:pg EDIT: Antar at PC er koblet til routeren Endret 1. september 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
SuperHero Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 OKei, men pc 2 har bare USB 1 inngang, så vet ikke helt om det tar helt av:p Ville ikke en switch fungere i et slikt tilfelle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå