Gå til innhold

RV debatant med mobbing og sjikane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva man stemmer på er en hemmelig ting som ingen andre har rett til å si ut uten tillatelse. Som vi leste måtte gutten få hjelp ut for å ikke bli banket opp av medelever fordi dem ikke tillater han til å ha sin mening. Han kommer sikkert til å få en utrygg fremtid pga den kommunisten.

Rød er ikke noe bedre enn Norgepatriotene de er begge like radikale og begge tror på noe med masse blod på samvittigheten, men man skal forde ha rett til å støtte hva man vil uten å risikere fysiske konsekvenser. 

Etter å ha lest innlegget ditt to ganger må jeg nesten si at det er det latterligste jeg har lest på gamer.

9408591[/snapback]

Vedkommende nazi har selv stått frem med fullt navn på Internet, så det er ikke akkurat "hemmelig" at han er nazi. Og jeg forstår jævlig godt at medelevene vil gi idioten en på tygga. Det har ikke noe med at de vil gi han juling fordi han har andre meninger enn dem, de ville gi ham juling fordi han er med i en organisasjon som vil kaste dem ut av landet og siden bombe landet deres med atomvåpen! Helt berettiget sinne.

Mulig Bergsåker burde handlet noe annerledes, men jeg kan ikke se at det han har gjort er så himla gale. Vedkommende nazidust har selv satt seg i den posisjonen, han har stilt seg lagelig til for hogg for å si det slik.

Lenke til kommentar
Og de som sier de "har mistet siste biten av respekt for RV de hadde"; vel, hvis dere mister respekten for dem pga. noe en ungdomspolitiker kan ha sagt i en oppglødd situasjon vet jeg jeg ikke om du/dere fortjener så mye respekt heller. Man baserer da ikke hele partiet på hva en enkelt ungdomspolitiker har sagt. Det er som å hate et helt bilmerke fordi en bil bryter ut i en liten feil.

9408529[/snapback]

Selv Torstein Dahle (og andre RV medlemmer) har jo gått ut og forsvart uthengingen. Dette er på nivå med Demokratene.

Dette er forøvrig en glimrende måte å sørge for at 17-åringen knytter seg enda mer til nazistmiljøet, samt skape god PR for Norgespatriotene.

Lenke til kommentar
Så jeg kan gå rundt og slå ned kommunister som jeg vil fordi de er ute etter å ta vekk min frihet og mitt levebrød?

Holdningene til radikale venstrefolk og høyreekstremister er same shit, different wrapping

9410512[/snapback]

Det derimot, er blant det mest fornuftige jeg har lest på diskusjon.no :thumbup:

Usmakelig oppførsel av Rv, og viser egentlig at når man beveger seg ut i radikalsme/ekstremisme, da er det på tide å velge ett annet parti.

Hadde dette vært ett hvilket som helst annet parti, hadde det vært å regne som politisk selvmord, men i Rv er det tydeligvis standard prosedyre å gå til frontalangrep mot noen som ikke har meldt seg på den aktuelle diskusjonen. Dette viser vel bare at politikken i Norge er blitt så useriøs at det ikke er vits å følge med lenger.

Jeg har ingen respekt for hverken NorgesPatriotene eller politikken deres, men vi må likevel har respekt for at andre har andre meninger enn oss. Ytringsfriheten bør gjelde alt.

Da kan man selvsagt si at Rv-politikeren hadde rett til å henge ut 17-åringen, dersom vi hadde hatt full ytingsfrihet, men jeg synes likvel at det går mot grensen til personangrep. Jeg sympatiserer ikke med NP's angrep på andre grupperinger/"raser", men jeg sympatiserer iallefall ikke med Rv's angrep på enkeltpersoner.

Lenke til kommentar
Hva man stemmer på er en hemmelig ting som ingen andre har rett til å si ut uten tillatelse. Som vi leste måtte gutten få hjelp ut for å ikke bli banket opp av medelever fordi dem ikke tillater han til å ha sin mening. Han kommer sikkert til å få en utrygg fremtid pga den kommunisten.

Rød er ikke noe bedre enn Norgepatriotene de er begge like radikale og begge tror på noe med masse blod på samvittigheten, men man skal forde ha rett til å støtte hva man vil uten å risikere fysiske konsekvenser.  

Etter å ha lest innlegget ditt to ganger må jeg nesten si at det er det latterligste jeg har lest på gamer.

9408591[/snapback]

Vedkommende nazi har selv stått frem med fullt navn på Internet, så det er ikke akkurat "hemmelig" at han er nazi. Og jeg forstår jævlig godt at medelevene vil gi idioten en på tygga. Det har ikke noe med at de vil gi han juling fordi han har andre meninger enn dem, de ville gi ham juling fordi han er med i en organisasjon som vil kaste dem ut av landet og siden bombe landet deres med atomvåpen! Helt berettiget sinne.

Mulig Bergsåker burde handlet noe annerledes, men jeg kan ikke se at det han har gjort er så himla gale. Vedkommende nazidust har selv satt seg i den posisjonen, han har stilt seg lagelig til for hogg for å si det slik.

9410406[/snapback]

Som de andre sa "same shit, different wrapping". Jeg som hater kommunister og alt dem står for har da rett til å gi dem en på tygga da? Fint land vi får da :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at han vil dette? Må man støtte absolutt alt i et parti for å stemme på det? Kjenner du fyren, har han sagt det til deg, eller spyr du ut bare tull?

Dere sosialister er så flinke til å si at man ikke skal dømme, men når en er uenig med dere så gjør dere det samme selv.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Dersom det Torstein Dahle skriver i bloggen sin stemmer, endrer det mitt standpunkt i saken. Om vedkommende elev er medlem i en nazistorganisasjon som vil bruke atomvåpen mot muslimske land og ikke legger noe skjul på budskapet sitt er én side av saken, men når vedkommende elev *selv* går ut med navn på nettet (og faktisk også bekreftet at han var rasist da skoledebatten pågikk) er vedkommende allerede en offentlig person. Da mener jeg det er riktig å utpeke vedkommende.

Foreløpig det klareste beviset på at organisasjonen er rasistisk er dette:

http://www.norgespatriotene.org/artikler_uganda.htm

Den afrikanske artikkelforfatteren stiller seg her et spørsmål: hvorfor greide land som har hatt langt mer å stri med enn de afrikanske, for eksempel Vietnam, seg så bra mens alle svarte nasjoner mislykkes i sine forsøk på å utvikle seg?

Og hvorfor er svarte alltid fattige og ute av stand til å skape velfungerende samfunn, ikke bare i Afrika, men også andre steder som f.eks. Haiti? Dette som en kontrast til hvite mennesker som kan starte med to tomme hender hvor som helst i verden og skape velfungerende og vellykkede samfunn?

Den triste konklusjonen til forfatteren er at det ikke er undertrykking, imperialisme eller urettferdige handelsavtaler som holder Afrika nede, men det afrikanske folkets inkompetanse og mangelfulle evner.

Endret av kkt1986
Lenke til kommentar
Hvis vedkommende ikke støtter massedrap på muslimer, hvorfor er han da medlem i denne hatorganisasjonen? De har jo ingen annen agenda!

9411371[/snapback]

Hvorfor han er medlem av den organisasjonen er hans sak, du har enda ikke noe beviser på at han har lyst til å atombombe midtøsten.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sagt at det er riktig å gi nazisten en på tygga, jeg har sagt at jeg forstår jævlig godt at innvandrerne på skolen hans vil gi han en på tygga, siden han ønsker å kjeppjage dem fra Norge og deretter bombe landet deres med atomvåpen.

9410902[/snapback]

Hvor finner du hold i alt dette?

Eneste jeg finner hold for er at de vil sende innvandrere hjem til sitt eget land, samt stanse innvandringen.

Morsomt å se at Torstein Dahle mener at NP står for atomkrig, og sikkert din kilde: "Den tar til orde for å gå til atomkrig mot muslimske land. " ( Fra hans eget innlegg).

Sakset fra partiprogrammet deres ( ja jeg måtte barte sjekke ut slike dystre opplysninger):

Partiprogram

Norge slik vi kjenner det i dag er alvorlig truet av masseinnvandring. Denne galskapen må stoppes før det er for sent. NorgesPatriotene vil gjøre noe med dette. Vi er ett registrert parti i Brønnøysundregistrene som vil stille til stortingsvalget i 2009.

På partiprogrammet vil vi kun ha en post: Stopp innvandringen! Etter vårt syn finnes det mange viktige politiske saker å ta tak i, som for eksempel skole, helse, eldreomsorg, veier med mer. Men alt dette blir irrelevant dersom dagens innvandringspolitikk fortsetter. Det spiller liten rolle når etniske nordmenn er blitt i mindretall i eget land.

Vi vil derfor jobbe aktivt for å stanse all innvandring til Norge og hjemsende innvandrere i de tilfeller der det er mulig. Spesielt kritisk er vi til den muslimske innvandringen. Vi anerkjenner ikke Islam som religion, men ser på Islam som en politisk ideologi og den farligste fienden for Norge. Derfor har vi nulltoleranse for Islam og vil gjøre det vi kan for å hindre Islams vekst i Norge samt legge ned samtlige moskeer.

I partiprogrammet står det ihvertfall ikke noe om å starte noen atomkrig.

Men uansett er hele partiprogrammet deres både latterlig og urovekkende på en gang. Det er tragisk at grupperinger i samfunnet innehar slike holdninger.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sagt at det er riktig å gi nazisten en på tygga, jeg har sagt at jeg forstår jævlig godt at innvandrerne på skolen hans vil gi han en på tygga, siden han ønsker å kjeppjage dem fra Norge og deretter bombe landet deres med atomvåpen.

9410902[/snapback]

Eneste jeg finner hold for er at de vil sende innvandrere hjem til sitt eget land, samt stanse innvandringen.

Morsomt å se at Torstein Dahle mener at NP står for atomkrig, og sikkert din kilde: "Den tar til orde for å gå til atomkrig mot muslimske land. " ( Fra hans eget innlegg).

9412249[/snapback]

NorgesPatriotene støtter et forslag fremlagt av en amerikaner som mener at Bush ikke kan risikere flere amerikanske liv, og derfor må atombombe den islamske verden (hvis de ikke dropper islam sporenstreks, da).

Kilde: NorgesPatriotene om "Hiroshima Opsjonen"

Endret av Kalinken
Lenke til kommentar

Det er latterlig og tragisk av RV å gjøre dette. Atpåtil støtter lederen det han gjorde.

Man skal få lov til å mene det man vil i dette landet, uten å være redd for reprimande. Når da en ung politiker peker ut èn person midt i en sal, navngir han og sier at han er rasist så angriper han ytringsfriheten. ( Det går 200 utlendinger på skolen ).

Dette bare understreker hvor langt til venstre dette partiet ligger. Hvis man skal sammenligne det med et parti på høyre siden så ligger det skummelt nærme demokratene.

Endret av Latskap
Lenke til kommentar

9410902[/snapback]

9412249[/snapback]

NorgesPatriotene støtter et forslag fremlagt av en amerikaner som mener at Bush ikke kan risikere flere amerikanske liv, og derfor må atombombe den islamske verden (hvis de ikke dropper islam sporenstreks, da).

9412503[/snapback]

Uansett hvor grusomt det høres ut, må man av og til sette hardt mot hardt. Islam er en så alvorlig trussel mot hele vårt eksistensgrunnlag at Hiroshima-oppsjonen må vurderes. Myndigheter verden over har nå i lang tid snakket om dialog. Resultatet har blitt enda mer terror. Vold er aldri ønskelig og skal være siste utvei. Dessverre har en fredlig løsning ikke vært mulig å få til. Vi går derfor inn i en etappe hvor Vold og trusler er tvingende nødvendig. Men det må handles raskt, hvis ikke står vesten igjen som svarteper.

Jeg har ikke for vane å forsvare rasistorganisasjoner, men de sier da vitterlig ikke at de mener dette er den beste framgangsmåten for å få bukt med "problemet" Islam? De sier det må vurderes. Noe som er ganske ekstremt, men ikke så ekstremt.

Uansett, denne ungdomspolitikeren skjønte godt hva hans utpeking av en elev kunne bli tatt som, nemlig en oppfordring til vold, så det var dumt uansett hvor grusomme og vrange meninger personen måtte ha.

Lenke til kommentar

9412503[/snapback]

Takker for den.

Det er et sykt forslag, og som viser egentlig hvor lite gjennomtenkt deres politikk er.

En grunn til at jeg ikke fant den var sikkert fordi jeg synes hele siden var tåplig. Lette bare etter deres politiske program, og fant ikke noe der om emnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...