hermsty Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hva vil Canon XM2 ligge på i pris??? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Ta en titt i prisguiden vår her: http://url.raw.no/?154 MLW Lenke til kommentar
hermsty Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Habba habba... et drømmekamera men så masse pris da!!! jaja.... Lenke til kommentar
tomy Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Skal du eller noen du kjenner til syden koster xm 2 kr. 14.900.- med en valuta på 7. 45 på euroen mvh tomy Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Vel - hvis du har tenkt å kjøpe et kamera i den prisklassen er garanti og kjøpslov noe du gjerne vil ha i bakhånd. 15 tusen ut av vinduet er ganske så surt.. Lenke til kommentar
tomy Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei dere Du har ett års garanti ( europagaranti ). På lik linje med import av bil fra utlandet. Dette funker dersom du har handlet de rette stedene og fått med de rette papirene. Jeg kan anbefale 2 butikker på Kanariøyene dersom noen vil ha ett tips. VISANTA som har en ukes åpent kjøp. Anbefales hos alle reiseselskapene. MAYA som finnes noen få steder på Tenerif og Cran Canary. Her er det billigst uansett. Resten av sjappene på øyene går jeg lett forbi. Garantien har jeg selv brukt flere ganger. Siste gang da jeg kjøpte ett Fuji digitalkamera. Dette ble reparert hos firmaet Camera og Videoteknikk 6 mnd etter jeg hadde handlet det i syden. Ta vare på kvitteringene og stempelet i boken /garantiheftet som følger med alle produkter. Ring gjerne Norske feks CANON / SONY el for du reiser og spør. 1 år har du iallefall. mvh tomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå