Faktum1 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei Noen som vet om noen gode norske nyhetspodcaster? Har spørsmål til hva som har hendt i uka på skolen, og jeg tenkte jeg skulle forbrede meg, ved å høre på noen podcaster. Noen som vet om noen gode som kan egne seg til dette? Altså ikke nødvendigvis noe som går så mye i dybden av nyhene, mer på overflaten. Gåt i andre klasse på allmen. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tja, NRK sin Siste Nytt er ganske bra. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Takk for svar, noen fler innspill folkens? Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Bump! Prøvde den du annbefalte Fruktkake, men følte at den gikk for mye innpå stoffe. Er ute etter noe som beveger seg mer på overflaten av stoffet. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hva med NRK ukeslutt? Lenke til kommentar
Sesh Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Radio Rykkinn Podcast!!! Både nyheter og humor=D Klikk her!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå