vectra94turbo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 hehe, ikke noe boxet kjøling akkuratt nei, tenkte meg nesten det. Tror nok jeg også prøver meg på litt overklokking i kulden etterkvert, men venter på minusgradene..er vell ca 11 grader ute her nå jepps (I will be back) er 9grader her kjipt. legger inn noen specs (vet joat dette er dårlig i forhold til de med fasekjøler mensyns det er bra på vann kjølling mrn folken shusk da at jeg er selv lært og hart UTRLIG myeog lære...hva syns dere av skal jeg gi meg nå før no hardware ryke?? hovedkortert har jeg hatt på 1987mhz og det er vel en max grense men hart hørt mye fint om de striker extrem som har gode hk,,,er jeg på rett spor her må jo nevne at jeg er fornøy med og komme så lagt men som alle andere her så har vi vel et ønnske om og komme en da lenger bimp dette er krise her nå Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ny rekord på e6850!!!!!!slå den på vann a den som tør Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 knurre Får ikke min stabil på 4006mhz, volt i bios da på 1.59V. Sudden restart etter noen minutter i orthos. Har ikke lyst å øke volten, da coretemp sier cpu er opp mot 70C, og det med vann... (begynner å lure på om jeg må skru litt på festet til blokken?) Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 ny rekord på e6850!!slå den på vann a den som tør Trenger du så høy spenning du da? Min gjorde 4GHz stabilt med 1,45v Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 ny rekord på e6850!!slå den på vann a den som tør Trenger du så høy spenning du da? Min gjorde 4GHz stabilt med 1,45v MERKELIG!! Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er veldig newbee paa omraadet og blir nesten mer forvirra enn klok av aa lese rundt... Skal overklokke til ca 3600 Kan noen vennligst gi meg noen raske verdier for ett stabilt system med saa lav temperatur og psu-sug som mulig? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 FSB 400 CPU-volt 1.5V Kan være du må justere volt på cpu og hk avhengig av hvor gode disse komponentene er. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Min nye E6850 klarer fint 3.8Ghz stabilt med standardkjøler, skal få testet hva den er god for på vann snart Med hvilke HK og RAM (settings), Gi ut et CPU-Z bilde så er det litt enklere å forstå system settings.. /L Prøvd med høyere spenning til NB? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 ny rekord på e6850!!slå den på vann a den som tør Trenger du så høy spenning du da? Min gjorde 4GHz stabilt med 1,45v MERKELIG!! økonom har jo klart 5 ghz med den CPUen under tørris, så... Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Min nye E6850 klarer fint 3.8Ghz stabilt med standardkjøler, skal få testet hva den er god for på vann snart Med hvilke HK og RAM (settings), Gi ut et CPU-Z bilde så er det litt enklere å forstå system settings.. /L Prøvd med høyere spenning til NB? Det ble dessverre ikke noe særlig høyere klokk, pga hovedkortet. Skal se om jeg får fatt i ett bedre overklokkingskort etter hvert. For mer systemsettings kan dere se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=876762&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå