jahas Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Bare lurte på hva som er "normalt"/kult å ha på seg på f.eks. Mosquito i oslo? Endret 1. september 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Normalt og normalt... Jeg har typisk kjørt sort bukse, hvit slim-fit skjorte og et sort (tynt) skjerf. Men så lenge du ikke går med DC-shoes, shorts og t-skjorte så kommer du inn - hvorvidt du er "kul" eller ei er faktisk ikke helt avhengig av antrekket... Endret 1. september 2007 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Så lenge du ikke kommer i Crocs går det nok fint. Det er helst lounger og slikt med aldersgrense fra 20 og opp som kjører en strikt kleskode, de fleste 18 og 20-års stedene i Bergen er rimelig "snill" på akkurat dette. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Haha Crocs på utested skulle tatt seg ut. Vurderer de grønne neste gang jeg skal ut. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Haha Crocs på utested skulle tatt seg ut. Vurderer de grønne neste gang jeg skal ut. 9408463[/snapback] Lykke til Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Dette med kleskode var jo egentlig et intresant, om ikke større tema en hva som er nevnt her. Kan ikke noen poste litt informasjon om diverse kleskoder rundtom? For eks ved diverse utesteder, kanskje med eldre klientell? Eg er på dette område, som med det meste angående klær og mote, litt grønn. Men å gå ut med crocks på et slikt sted, det skjønner eg kan fare galt avsted Kanskje egen tråd? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Mosquito er typisk 'fjortiss'-utested. Kle deg som de fleste andre jenter på 18-19 som skal på fest, så glir du rett inn. Jeans med en kul topp er veldig standar, men det funker jo. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Mosquito er typisk 'fjortiss'-utested. Kle deg som de fleste andre jenter på 18-19 som skal på fest, så glir du rett inn.Jeans med en kul topp er veldig standar, men det funker jo. 9410830[/snapback] Mulig det funker for ei jente, men for en gutt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når kameraten min skulle ut på Mosquito kom han ikke inn. Han fikk beskjed om å bruke skjorte evt blazer når han skulle ut på byen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Når kameraten min skulle ut på Mosquito kom han ikke inn. 9411586[/snapback] Hva hadde han på seg? Vanlig t-skjorte/genser og olabukse? Endret 2. september 2007 av Redline Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tar man på seg ei sort skjorte e.l. og pene jeans så er man vel sikret uansett. Eller evt ei t-skjorte + blazer. Ellers er jeg ikke så ofte på steder hvor de stiller krav til bekledning at jeg kan stille noen gode råd til disposisjon. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når kameraten min skulle ut på Mosquito kom han ikke inn. 9411586[/snapback] Hva hadde han på seg? Vanlig t-skjorte/genser og olabukse? 9412090[/snapback] Det stemmer. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nå vet ikke jeg hvordan utested Mosquito er, men et antrekk jeg bruker som er ganske safe er slimme jeans, slimfit skjorte og cardigan eller vest. Kan også kombineres med blazer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå