aiC Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hvordan fjerner man mouse accel i XP? Har en Microsoft IntelliMouse Explorer. Gikk ikke å bruke softwaren til musa for dette i XP. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hvordan fjerner man mouse accel i XP? Har en Microsoft IntelliMouse Explorer. Gikk ikke å bruke softwaren til musa for dette i XP. Mouse accel? Hva er det for noe. Eneste plassen eg vet du kan stille noe på musen i xp er kontrol panel - mus? Lenke til kommentar
aiC Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Hey! Mouse acceleration er noe som gjør at musa akselerer jo fortere man dreger den, er IKKE helt sikker, men sikker på at det er teit! Og nei, har ikke funnet noen plass i kontrollpanel i XP at man kan gjøre det. Gikk fint i W2K Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 ftp://ftp.thecpl.com/mouse_fix.zip Lenke til kommentar
aiC Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Hmm, dobbeltklikke og "legge til i registret" ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hey!Mouse acceleration er noe som gjør at musa akselerer jo fortere man dreger den, er IKKE helt sikker, men sikker på at det er teit! Og nei, har ikke funnet noen plass i kontrollpanel i XP at man kan gjøre det. Gikk fint i W2K Hos meg har eg noe som heter "Pointer speed" Men eg har den inne byggde driveren i os'et eg bruker, orginale logitech driveren lager bare kødd? Lenke til kommentar
AndyNor Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 kansje det bare er hos meg, men jeg har akselerasjon på "bevegelse" mappen i mus-instillingene. valg mellom nei, lav, middels og høy..ved siden av hastighet Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hmm, dobbeltklikke og "legge til i registret" ? Ja Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Har du blitt kvitt mus accel'en ? Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 her finner du noen reg filer jeg selv har mekka litt på... hent ned begge, en som fjærner og en som setter tilbake default mouse accel. lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå