Gå til innhold

Nvidia 8600 skjermkort til nye spill?

Zeorsd

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har nylig bestilt en laptop med NVIDIA Geforce 8600 skjerkortet. Jeg spiller en del, og lurer på om dette kortet vil holde rimelig greit til nye spill (som Bioshock) , og hvor lenge jeg vil kunne spille nye ting på rimelig ok kvalitet?

Endret av Heavenly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg har nylig bestilt en laptop med NVIDIA Geforce 8600 skjerkortet. Jeg spiller en del,  og lurer på om dette kortet vil holde rimelig greit til nye spill (som Bioshock) , og hvor lenge jeg vil kunne spille nye ting på rimelig ok kvalitet?

9405734[/snapback]

Jeg har det samme skjermkortet (nVidia 8600m gt 512mb) og kjører Bioshock knall sterkt!! Har alt på max og oppløsning på 1024 og det lagger ikke! (iallefall ikke merkbart) Har sloss med to big-daddys og andre splicers på den gang og det lagga ikke! Går knall bra! Har forøvrig en 2,4ghz intel 2 duo t7700, 4gb ram.. så det har nok litt å si det asså

:ph34r:

Lenke til kommentar
den jeg har bestilt har kun 2gb ram og 2.0 ghz prosessor. I tillegg er skjermkortet 256mb. Men regner med at jeg ikke kommer alt for langt unna den ytelsen du har...

9408025[/snapback]

Minne på skjermkortet har ikke så mye å si om du ikke skal kjøre høyere oppløsninger enn han.

det at han har 4gb ram er heller ikke noe du bør tenke på siden da kjører han nok 64-bit

CPU'en derimot er vel den største forskjellen om ikke 8600 med 256 er klokket lavere.

BIOSHOCK

MINIMUM REQUIREMENTS

Processor: Pentium 4 2.4GHz Single Core processor

RAM: 1GB

Hard Drive: 8GB

Video Card: Direct X 9.0c compliant video card with 128MB RAM (NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better, excluding ATI X1550).

Other: Game requires Internet connection for activation

Soundcard: 100% direct X 9.0c compatible sound card

RECOMMENDED

Processor: Intel Core 2 Duo processor or equivalent

RAM: 2GB

Hard Drive: 8GB

Video Card: DX9: Direct X 9.0c compliant video card with 512MB RAM (NVIDIA GeForce 7900 GT or better) or DX10: NVIDIA GeForce 8600 or better

Other: Game requires Internet connection for activation

Soundcard: Sound Blaster® X-Fi™ series (Optimized for use with Creative Labs EAX ADVANCED HD 4.0 or EAX ADVANCED HD 5.0 compatible sound cards)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...