KoZm0 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) I går kveld ble jeg anholdt på byen for ordensforstyrelse og ble kjørt hjem av politiet. Jeg ble ikke anmeldt og ble ikke bøtelagt for episoden, vil jeg få noe på rullebladet da ettersom jeg hverken ble anmeldt eller bøtelagt, men bare anholdt og kjørt hjem? Endret 1. september 2007 av KoZm0 Lenke til kommentar
studjur Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Nei - for at du skal bli registrert i strafferegistreret (aka. STRASAK / rulleblad) må du ha fått et forelegg som du har skrevet under på. Inntil dette skjer så kan du altså være trygg. Imidlertid vil jeg anta at du er registrert i det lokale politidistriktets logg, da du sikkert oppga personalia mv. Dette er ikke noe å bekymre seg over, det vil ikke havne på noen politiattest - hverken uttømmende eller vanlig. Lenke til kommentar
KoZm0 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Takk for et bra og informativt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå