RogueAlien Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg bestemte meg til slutt for og spise noen av chipsa til tross for klumpen jeg fant tidligere. Kall det desperasjon etter godteri eller en trang til og trosse angsten. Når jeg har tenkt meg om så så klumpen egentlig ut som en liten potet som har havnet i frityren og skrumpet inn. Hulheten kan vel forklares med at det ble så varmt at den bler kokt inni og derfor ble potetmassen kokt opp og derreter stivnet igjen etter at den ble kjølt ned. Tror vi kan stryke ut noen potensielle alien-egg Forhåpentligvis blir jeg ikke syk, i såfall har jeg delvis meg selv og takke.. EDIT: Så etter noen få flak så sneik tvilen seg inn igjen og jeg heiv hele posen Endret 4. september 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hadde du klaget og sendt inn posen hadde du nok fått en ny pose, eventuelt noen kroner. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Jeg klaget og sendte inn bilde av klumpen. Men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om jeg får noe tilbake eller ikke. Posen og klumpen er ute av verden for mi del. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Ja i dag fikk jeg da igjen tre poser med chips fra Sørlands Chips og em skriftlig beklagelse. Det var også trolig en liten potet som har blitt liggende i frityren over lengere tid og at det var derfor den så ut som den gjorde. Så der hadde vi "klumpen" ja.. Men nå sitter jeg her med tre nye poser og dagen forann meg! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Morro hvis alle tre posene inneholder frityrstekte poteter Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Men den er jo helt rund og hul inni. 9405975[/snapback] Da er det sikkert egg. Alien egg. 9405983[/snapback] sørlands egg? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Kanskje et heller utrolig sammentreff, men samme kvelden som denne tråden ble opprettet, bare noen timer etter, fant jeg akkurat det samme i en pose Superchips. Ble ikke mer chips den kvelden. Så ikke lekkert ut. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Kanskje et heller utrolig sammentreff, men samme kvelden som denne tråden ble opprettet, bare noen timer etter, fant jeg akkurat det samme i en pose Superchips. Ble ikke mer chips den kvelden. Så ikke lekkert ut. 9438215[/snapback] Da burde du ha klaget. Produsentene vil jo at kundene skal være fornøyde så hvis du sender inn en godt begrunnet klage så får du litt igjen for det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tar godt imot ein av dei posane om du har nok. Fint at dei sendte deg tre nye, det er vel vanleg prosedyre. Lenke til kommentar
akaapekatten Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 For en tulling at du gidder å bruke tid og krefter på en potetgullpose til 20kr. Faen du er tragisk. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Han hadde aldri fått ro hvis han ikke hadde fått vite hva det egentlig var. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 For en tulling at du gidder å bruke tid og krefter på en potetgullpose til 20kr. Faen du er tragisk. 9458283[/snapback] Du minner meg om Kristian Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) For en tulling at du gidder å bruke tid og krefter på en potetgullpose til 20kr. Faen du er tragisk. 9458283[/snapback] Du får mene hva du vil. Men det plager ikke meg. Rare klumper i potetgullposen derimot.. EDIT: Dessuten så er det riktig av kunden og klage når ting ikke er som det skal være. Endret 9. september 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 vel, potetgull produsentene vil faktisk at du sier i fra om du ikke er fornøyd med potetgullposen din. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Gøy å se hva en kan få i erstatning for slike saker (mer pottis feks ), men hadde jeg vært den som fant saken i mitt potetgtull hadde jeg bare tenkt "mmm, ekstra feit og krydra sak" og spist den Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Æsj, "chipsen" så jo ut som en gallestein Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det er en nøtt fra et potetgull-tre. Selg på ebay og bli rik. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Det er en nøtt fra et potetgull-tre. Selg på ebay og bli rik. 9657508[/snapback] Haha den var god! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja i dag fikk jeg da igjen tre poser med chips fra Sørlands Chips og em skriftlig beklagelse. Det var også trolig en liten potet som har blitt liggende i frityren over lengere tid og at det var derfor den så ut som den gjorde. Så der hadde vi "klumpen" ja.. Men nå sitter jeg her med tre nye poser og dagen forann meg! 9438177[/snapback] Du måtte ikke sende inn posen? Skal begynne å lete etter "feil" i potetgullposer Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det var sikkert ikke en potet, men en mus som har falt i frityren, men de kunne de ikke si kan jeg få sørlands chipsen din nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå