Gå til innhold

Klump i Sørlands Chips posen min!

RogueAlien

Anbefalte innlegg

Jeg bestemte meg til slutt for og spise noen av chipsa til tross for klumpen jeg fant tidligere. Kall det desperasjon etter godteri eller en trang til og trosse angsten. Når jeg har tenkt meg om så så klumpen egentlig ut som en liten potet som har havnet i frityren og skrumpet inn. Hulheten kan vel forklares med at det ble så varmt at den bler kokt inni og derfor ble potetmassen kokt opp og derreter stivnet igjen etter at den ble kjølt ned.

Tror vi kan stryke ut noen potensielle alien-egg :p

Forhåpentligvis blir jeg ikke syk, i såfall har jeg delvis meg selv og takke..

EDIT: Så etter noen få flak så sneik tvilen seg inn igjen og jeg heiv hele posen

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja i dag fikk jeg da igjen tre poser med chips fra Sørlands Chips og em skriftlig beklagelse. Det var også trolig en liten potet som har blitt liggende i frityren over lengere tid og at det var derfor den så ut som den gjorde. Så der hadde vi "klumpen" ja..

Men nå sitter jeg her med tre nye poser og dagen forann meg! :p

Lenke til kommentar
Kanskje et heller utrolig sammentreff, men samme kvelden som denne tråden ble opprettet, bare noen timer etter, fant jeg akkurat det samme i en pose Superchips. Ble ikke mer chips den kvelden.  :sick:

Så ikke lekkert ut.

9438215[/snapback]

Da burde du ha klaget. Produsentene vil jo at kundene skal være fornøyde så hvis du sender inn en godt begrunnet klage så får du litt igjen for det.

Lenke til kommentar
For en tulling

at du gidder å bruke tid og krefter på en potetgullpose til 20kr.

Faen du er tragisk.

9458283[/snapback]

Du får mene hva du vil. Men det plager ikke meg. Rare klumper i potetgullposen derimot..

EDIT: Dessuten så er det riktig av kunden og klage når ting ikke er som det skal være.

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ja i dag fikk jeg da igjen tre poser med chips fra Sørlands Chips og em skriftlig beklagelse. Det var også trolig en liten potet som har blitt liggende i frityren over lengere tid og at det var derfor den så ut som den gjorde. Så der hadde vi "klumpen" ja..

Men nå sitter jeg her med tre nye poser og dagen forann meg! :p

9438177[/snapback]

Du måtte ikke sende inn posen?

Skal begynne å lete etter "feil" i potetgullposer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...