Cryflopp Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 jesus.... der ser da ut som en annen sa her flere sørlandschips klumet sammen under steking eller noe, ta nå å prøv å spise den isdenfor å være så pysite! Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Nei jeg kasta den i dass! Men jeg lurer på om jeg skal ta sjansen og spise de andre chipsa.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Nei, lur heller på om du skal plukke den opp av klosettet og smake på den. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Nei, lur heller på om du skal plukke den opp av klosettet og smake på den. 9406129[/snapback] Du er syk. EDIT: Jeg skjønner det var ironi/sarkasme Endret 1. september 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Haha, men ikke syk nok til å tro at det er alienegg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Sukk, enda ett offer for propagandaen... Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg tror også at det bare er fettavfall eller en produksjonsfeil men det jeg er bekymret for er jo om det kan være noe avfall som er skadelig og som har da infisert resten av chipsene. Jeg har jo spist noen av chipsene før jeg fant klumpen. Og jeg håper bare det ikke er noen bakterier eller noe sånt som kan gjøre meg syk etc. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det du kan gjøre er jo å sende inn en klage til de som lager Sørlands Chips og få masse poser gratis. Har gjort det mange ganger før og de fleste firmaer deler villig ut masse gratisting hvis du klager. Fikk en gang 10-15 pakker med Chillinøtter fordi 4-5 av nøttene smakte bittert. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Ja jeg sendte inn en e-post med bilde av klumpen. EDIT: Men jeg kan ikke sende inn posen med klumpen da den er på vei til havet. Endret 1. september 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ehh, det er jo bare et flak som ble litt rar, har funnet mange slike hule kuler. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Fikk en gang 10-15 pakker med Chillinøtter fordi 4-5 av nøttene smakte bittert. 9406184[/snapback] Seriøst? Hadde noen chillinøtter her forleden, de smakte piss Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Eventuellt er det en del av The Man sin konspirasjon om å plante alien-egg i utvalgte jordboere og ta del i et groteskt Mind control eksperiment om nøyaktig 6 år, da alle som har blitt impregnert blir "aktivert" samtidig. Endret 1. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Eventuellt er det en del av The Man sin konspirasjon om å plante alien-egg i utvalgte jordboere og ta del i et groteskt Mind control eksperiment om nøyaktig 6 år, da alle som har blitt impregnert blir "aktivert" samtidig. 9406195[/snapback] Men da er jeg jo fri da og kan lage en motstandsbevegelse mot disse slemmingene. EDIT: Eller kanskje jeg egentlig er et romvesen. Kanskje det er derfor jeg har kalt meg sminkeromvesenet! Endret 1. september 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Nei men jeg venter og ser hva folka på www.sorlandschips.no sier og så får jeg håpe jeg får noe igjen for dette. Tror ikke jeg kommer til og spise mere av posen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det er sikkert 1000 ganger meir bakterier på mobiltelefonen din enn i den pakken med chips. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Trur eg har spist ein sånn ein ein gong.. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Trur eg har spist ein sånn ein ein gong.. 9414356[/snapback] Ja det er sikkert ikke farlig men den så bare så ekkel ut.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeezes! Så utrolig paranoid folk er... Uansett om det er et rart potetflak, en papirbit eller en del av et brukt kondom så er det fritert! Det kan ikke være mye bakterier og jævelskap igjen der! Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 tenk å kaste et hellig potetflak i dass Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Etter all bakteriepropagandaen på tv så er det vel ikke rart man blir litt paranoid? Jeg har ikke kastet posen enda så det er fortsatt potetløv igjen der. Jeg har bare ikke spist noen enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå