Gå til innhold

Klump i Sørlands Chips posen min!

RogueAlien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror også at det bare er fettavfall eller en produksjonsfeil men det jeg er bekymret for er jo om det kan være noe avfall som er skadelig og som har da infisert resten av chipsene. Jeg har jo spist noen av chipsene før jeg fant klumpen. Og jeg håper bare det ikke er noen bakterier eller noe sånt som kan gjøre meg syk etc.

Lenke til kommentar

Det du kan gjøre er jo å sende inn en klage til de som lager Sørlands Chips og få masse poser gratis.

Har gjort det mange ganger før og de fleste firmaer deler villig ut masse gratisting hvis du klager.

Fikk en gang 10-15 pakker med Chillinøtter fordi 4-5 av nøttene smakte bittert.

Lenke til kommentar

Eventuellt er det en del av The Man sin konspirasjon om å plante alien-egg i utvalgte jordboere og ta del i et groteskt Mind control eksperiment om nøyaktig 6 år, da alle som har blitt impregnert blir "aktivert" samtidig.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Eventuellt er det en del av The Man sin konspirasjon om å plante alien-egg i utvalgte jordboere og ta del i et groteskt Mind control eksperiment om nøyaktig 6 år, da alle som har blitt impregnert blir "aktivert" samtidig.

9406195[/snapback]

Men da er jeg jo fri da og kan lage en motstandsbevegelse mot disse slemmingene.

EDIT: Eller kanskje jeg egentlig er et romvesen. Kanskje det er derfor jeg har kalt meg sminkeromvesenet!

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...