RogueAlien Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Jeg kjøpte en pose med Sørlands Chips Sitron Pepper i dag og tenkte jeg skulle kose meg med den i kveld. Første gang jeg helte chips i bollen så ante jeg ingen uro og meg og en kompis spiste det meste i bollen men litt senere da jeg fikk lyst på mer så helte jeg enda en gang fra posen oppi bollen og datt det ut en ekkel klump fra posen. Jeg tok den bort og la den på en tallerken og tok et par bilder av den. Jeg sendte det inn til sorlandschips og klangde på det så jeg er spent på hva de svarer. Men her er ihvertfall et bilde. EDIT: Prøvde og skjære i den med en kniv for og se hva dette var. Først tenkte jeg at det bare var noen chips som hadde klumpet seg sammen men innsiden var hul og dekket med noe blankt limaktige greier. Hva dette kan være er helt ukjent for meg. Se bildene nedenfor! Endret 1. september 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 litt uklart bilde eller? og hva i alle dager er det der ? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Ja jeg fikk et litt uklart bilde jeg får vel prøve og ta et nytt et. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Kan det være eit flak som ikkje har gått gjennom ovnen? Og at det klissete er olja som heller ikkje har satt seg sidan den ikkje vart oppvarma. Bruk makrofunksjonen på kameraet når du tar bilete. Kan være eit symbol av ein blomst elns. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 1. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Så her ser dere hva jeg fant i chipsposen min. Ekkelt er bare forbokstaven.. Endret 1. september 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Hva smaker den? 9405909[/snapback] Du tror vel seriøst ikke at jeg har tenkt og spise den? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ser ut som en sørlands "klump" Ser ikke ut som det er noe annet enn en "klumpete" chips... Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Men den er jo helt rund og hul inni. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg vil tro det er flere chipsflak som klumpet seg sammen under steking, ikke noe verre enn det. Du kan jo spise den da, og få en kompakt sørlandschips Sparer tid Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Men den er jo helt rund og hul inni. 9405975[/snapback] Da er det sikkert egg. Alien egg. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg ville prøvd å spise den. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Nei jeg er altfor mistenksom til og spise den. I mine øyne kan det være hva som helst og jeg er ikke sikker på om jeg kommer til og spise flere av de normale chipsa i posen heller. Selv om det er sikkert ikke farlig og spise de andre... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Det er helt klart ett alien egg. Ser du på det første bildet? Der er det ett hull der egget har "klekket" allerede. Mest sannsynlig klarte Alienen å stikke utav posen etter at du åpnet den, så nå lusker den rundt i huset på jakt etter småkryp mens den sakte men sikkert blir stor nok til å kunne gå til angrep på DEG! Endret 1. september 2007 av MrLee Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Det er helt klart ett alien egg. Ser du på det første bildet? Der er det ett hull der egget har "klekket" allerede. Mest sannsynlig klarte Alienen å stikke utav posen etter at du åpnet den, så nå lusker den rundt i huset på jakt etter småkryp mens den sakte men sikkert blir stor nok til å kunne gå til angrep på DEG! 9406008[/snapback] Nei det var jeg som åpnet den. Den var hel før jeg skjærte i den. Og det var ingenting inni den. Hmm dette må undersøkes videre. Endret 1. september 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ehm... aliens i egg er usynlige, visste du ikke det? Neida, jeg tror fortsatt det er sammenklumpede chips. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Dere prøver bare og fore min paranoia med skumle historier. Dere skulle skamme dere! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Nei, det er helt sant. Det hendte med en kamerat av en kamerat av meg! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Nei, det er helt sant. Det hendte med en kamerat av en kamerat av meg! 9406068[/snapback] Og han hadde fått høyre det av kameraten til kameraten sin? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det ser bare ut som en ball med fett. Sikkert noe avfall som har ramla oppi posen din istedet for å bli kastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå