Gå til innhold

Klump i Sørlands Chips posen min!

RogueAlien

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en pose med Sørlands Chips Sitron Pepper i dag og tenkte jeg skulle kose meg med den i kveld. Første gang jeg helte chips i bollen så ante jeg ingen uro og meg og en kompis spiste det meste i bollen men litt senere da jeg fikk lyst på mer så helte jeg enda en gang fra posen oppi bollen og datt det ut en ekkel klump fra posen. Jeg tok den bort og la den på en tallerken og tok et par bilder av den. Jeg sendte det inn til sorlandschips og klangde på det så jeg er spent på hva de svarer. Men her er ihvertfall et bilde.

EDIT: Prøvde og skjære i den med en kniv for og se hva dette var. Først tenkte jeg at det bare var noen chips som hadde klumpet seg sammen men innsiden var hul og dekket med noe blankt limaktige greier. Hva dette kan være er helt ukjent for meg.

Se bildene nedenfor!

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det være eit flak som ikkje har gått gjennom ovnen? Og at det klissete er olja som heller ikkje har satt seg sidan den ikkje vart oppvarma.

Bruk makrofunksjonen på kameraet når du tar bilete. Kan være eit symbol av ein blomst elns.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
close_up.gif
Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Det er helt klart ett alien egg. Ser du på det første bildet? Der er det ett hull der egget har "klekket" allerede. Mest sannsynlig klarte Alienen å stikke utav posen etter at du åpnet den, så nå lusker den rundt i huset på jakt etter småkryp mens den sakte men sikkert blir stor nok til å kunne gå til angrep på DEG! :ph34r:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Det er helt klart ett alien egg. Ser du på det første bildet? Der er det ett hull der egget har "klekket" allerede. Mest sannsynlig klarte Alienen å stikke utav posen etter at du åpnet den, så nå lusker den rundt i huset på jakt etter småkryp mens den sakte men sikkert blir stor nok til å kunne gå til angrep på DEG!  :ph34r:

9406008[/snapback]

Nei det var jeg som åpnet den. Den var hel før jeg skjærte i den. Og det var ingenting inni den. Hmm dette må undersøkes videre.

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...