cocay Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Hei, når jeg starter spill, så fryser maskinen seg. Det kan skje med en gang, eller det kan skje etter 15 min med spilling. Da kommer denne feilmeldingen opp: nV4_Disp-skjermdriveren virker ikke som den skal. Maskinen: 120 GB harddisk MSI Nvidia GeForce 7600GS AMD Athlon XP 2600 + Chieftech 560 W psu 2 GB Kingston Ram Jeg har lastet ned den nyeste driveren til skjermkortet. Har ikke peiling på hva dette kan være, vet du? Endret 1. september 2007 av cocay Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvilket hovedkort har du? Hva skjer når du kjører Memtest86+ eller 3Dmark på maskinen din? Prøv med både versjon 03 og 05. Får du problemer da eller klarer programmet å gjennomføre testen? Lenke til kommentar
cocay Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Har nForce hovedkort. Vet ikke modell, men alt fra bios til lydrivere er oppdatert. har prøvd memtest og den besto... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 har prøvd memtest og den besto... 9417793[/snapback] Og du kan ikke friskmelde maskinen av den grunn. Det gjenstår fremdeles å kjøre 3Dmark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå