Gå til innhold

Hjelp til ny pc

Anbefalte innlegg

Vurderer å bygge meg ny tasjonær pc snart, og har sett lit på f.eks den hardware anbealer som spillpc. Er den bra eller vil dere anbefale en annen? i såfall hvordan komponenter osv vil være bra på en spillpc til 10-15 000? (har skjerm, tastatur osv..)

Denne pcen som jeg har satt opp her har jeg tenkt litt på, men har noen forslag om å bytte noen av komponentene hadde det vært fint.

Endret av Zandmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville ikke tatt den psu'en, gå heller for en Corsair 520 eller 620. Når det gjelder prosessorviften så har ikke den zalman viften vært best i test når det gjelder støy. Ellers så det veldig greit ut.

9452670[/snapback]

oki! hvilke prosessorvifter er å anbefale når det gjelder støy osv?

Lenke til kommentar

jeg holder med Fritzor. Vent til amd kommer i butikken. i slutten av september - begynnelsen av oktober er det ventet og ha dem i hyllene her i norge. Amd sin løsning er mye mer effektiv enn intels. AMD får 4 kjerner på en chip, mens intel tar 2 dual core chips og legger dem oppå hverandre og knytter dem i sammen. vent til amd barcelona kommer.

Bytt psu, apevia selger ganske bra psu'er. 500 watt til 600kr.

Lenke til kommentar
jeg holder med Fritzor. Vent til amd kommer i butikken. i slutten av september - begynnelsen av oktober er det ventet og ha dem i hyllene her i norge. Amd sin løsning er mye mer effektiv enn intels. AMD får 4 kjerner på en chip, mens intel tar 2 dual core chips og legger dem oppå hverandre og knytter dem i sammen.  vent til amd barcelona kommer.

Bytt psu, apevia selger ganske bra psu'er.  500 watt til 600kr.

9456598[/snapback]

Endret av Zandmann
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
jeg holder med Fritzor. Vent til amd kommer i butikken. i slutten av september - begynnelsen av oktober er det ventet og ha dem i hyllene her i norge. Amd sin løsning er mye mer effektiv enn intels. AMD får 4 kjerner på en chip, mens intel tar 2 dual core chips og legger dem oppå hverandre og knytter dem i sammen. vent til amd barcelona kommer.

Bytt psu, apevia selger ganske bra psu'er. 500 watt til 600kr.

9456598[/snapback]

Noen som vet om amd er kommet i butikken, og hvilket hovedkort som vil passe til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...