jebinio Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg skal oppgradere! Jeg trenger hovedkort (rått). prosessor m/vifte (min. 2,4-5) og minne (2X512 brikker). Har et bras kabinett (chieftec), 420W strømforsyning. Anbefalinger mottas med takk........... Lenke til kommentar
getit Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Da får du kjøpe Asus P4G8X DeLuxe eller Asus A7N8X, som begge har dual DDR. Så kjøper du bare den prosessoren du har rå til. P4-2,66 eller AMD XP2600 f. eks. Om du vil ha noe grommere og vil betale for det, - er det bare å kjøpe det. Jeg ville kjøpt Corsair minne fra www.quad.no . 2 X Corsair XMS3200 eller aller helst den nye Corsairen med ekstra lav cas, husker ikke hva den heter. Du behøver ikke å værte bekymret over at du ikke trenger så gromt minne. Gromt minne gir stabilitet og mulighet til å overklokke masse. Det er helt topp å ha bedre minnespesifikasjoner enn systemet krever, - til og med bedre minnespesifikasjoner enn du planlegger å kjøre i overklokket tilstand. Lenke til kommentar
Chieftec Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Du bør ha et Asus A7V333 hovedkort å AMD Athlon XP 2400+ 8) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Du bør ha et Asus A7V333 hovedkort å AMD Athlon XP 2400+ 8) Fordi du har det? :wink: Jeg vil ikke anbefale at du kjøper A7V333. Hvis du skal ha et socket A hovedkort, lønner det seg helt klart å gå for et nForce2 basert hovedkort. Asus A7N8X Deluxe er et raskt, stabilt og fremtidsrettet hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå