Bleach Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei. Er snart ferdig utdannet industrimekaniker og tenkte på å søke meg ut i oljen. Noen som vet hva lønnen ligger på der ute? Evt om det er vanskelig for en mekaniker med fagbrev å få jobb der ute? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Startlønnen er på 396 000,- kr, da er feriepenger inkludert. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Startlønnen er på 396 000,- kr, da er feriepenger inkludert. 9405460[/snapback] hmm... hadde egentlig regna med litt mer Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja, men du kan tenke deg at du stiger 1000 kr månden hvert år. Du må også regne med at det kan bli litt overtid. Jeg er lærling der ute så har ikke så vanvittig stor lønn, men samtlige av de jeg jobber sammen med har over 600 000,- kr i året, og en noen av dem er ikke eldre enn 23-24 år. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Startlønnen er på 396 000,- kr, da er feriepenger inkludert. 9405460[/snapback] hmm... hadde egentlig regna med litt mer 9405468[/snapback] Du kan også regne med en god ekstrainntekt på overtid om været er for dårlig til at du ikke får heli inn når du skal. Da drar man fort tusenvis ekstra i døgnet man står ekstra. I tillegg har man ofte tillegg når man går nattskift, eller må bytte skift uten at det er planlagt (svingskift). Det er også gode ekstrapenger om man er ute i høytidene, f.eks. jul. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Ja, men du kan tenke deg at du stiger 1000 kr månden hvert år. Du må også regne med at det kan bli litt overtid. Jeg er lærling der ute så har ikke så vanvittig stor lønn, men samtlige av de jeg jobber sammen med har over 600 000,- kr i året, og en noen av dem er ikke eldre enn 23-24 år. 9405539[/snapback] No begynner vi å nerme oss noe Kan noen fortelle meg litt om hva slags jobber dere holder på med der ute? Mye demontering/montering eller lignene? Endret 1. september 2007 av Bleach Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 hehe, ja, sant det. Du kan jo også tenke deg at du kan jobbe på land også. Da vil du virkelig få en fin slant med penger i månden =) Lykke til med søkingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå