eUnaas Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hva mener dere om dennne moden til BF? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 den ruler vilt og jeg elsker MRLS, sitte på toppen av en ås, alene imot 63 tankser, fly, menn, biler, båter og andre ting så fyrer jeg av en liten rakett og tar alle . Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 dessert combat? hva er det for noe? sloss man om sjokoladepuddinger og jordbær-gelé der? .. måtte bare (igjen) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 dessert combat? hva er det for noe? sloss man om sjokoladepuddinger og jordbær-gelé der? .. måtte bare (igjen) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 dessert combat? hva er det for noe? sloss man om sjokoladepuddinger og jordbær-gelé der? .. måtte bare (igjen) Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Driit bra mod! :google: Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Den blir litt for rask for min del, det jeg liker med Battlefield 1942 er at det er en mye mer tenksom affære enn mange andre fpshooters. Desert Combat blir veldig sånn hyperaction. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå