keepereksperten Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 har du spørsmål eller trenger hjelp med å finne de rette hanskene eller annet utstyr? så kan eg hjelpe deg Lenke til kommentar
-Anette- Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 har du spørsmål eller trenger hjelp med å finne de rette hanskene eller annet utstyr? så kan eg hjelpe deg 9405293[/snapback] He hei. Trenger litt hjelp med tommelen min(fikk ball rett på tommelen), problemet er at skaden blir slått opp hver gang jeg står i mål. Prøver å tape tommelen, men veit ikke helt hvordan. Noen tips til hvoran jeg kan tape tommelen? Anette Lenke til kommentar
heppobippo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 har du spørsmål eller trenger hjelp med å finne de rette hanskene eller annet utstyr? så kan eg hjelpe deg 9405293[/snapback] Hei. Hvor kan man få kjøpt disse hanskene? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) He hei. Trenger litt hjelp med tommelen min(fikk ball rett på tommelen), problemet er at skaden blir slått opp hver gang jeg står i mål. Prøver å tape tommelen, men veit ikke helt hvordan. Noen tips til hvoran jeg kan tape tommelen? Anette Altså, får du vondt i tommelen hver gang du tar imot en ball? Isåfall vet jeg ikke hva du bør gjøre, gå til lege kanksje. Men hvis det er slik at du får ballen rett på tommelen ofte, må du bare trene mer grep, til du etterhvert kanskje får luka bort slikt. Endret 2. september 2007 av Ministry Lenke til kommentar
-Anette- Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 He hei. Trenger litt hjelp med tommelen min(fikk ball rett på tommelen), problemet er at skaden blir slått opp hver gang jeg står i mål. Prøver å tape tommelen, men veit ikke helt hvordan. Noen tips til hvoran jeg kan tape tommelen? Anette Altså, får du vondt i tommelen hver gang du tar imot en ball? Isåfall vet jeg ikke hva du bør gjøre, gå til lege f.eks. Men hvis det er slik at du får ballen rett på tommelen ofte, må du bare trene mer grep, til du etterhvert kanskje får luka bort slikt. 9409750[/snapback] Skjelden jeg får ball på tommel, men var veldig ukonsentrert på en straffe konk i sommer og da det gikk ikke helt bra.. Får ikke vondt hver gang jeg er borti ballen, men d blir lissom aldri helt bra.. litt sånn små vondt lissom. Tror jeg tar en tur til legen, greit å få sjekka det.. Takk for svar Lenke til kommentar
keepereksperten Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 har du spørsmål eller trenger hjelp med å finne de rette hanskene eller annet utstyr? så kan eg hjelpe deg 9405293[/snapback] He hei. Trenger litt hjelp med tommelen min(fikk ball rett på tommelen), problemet er at skaden blir slått opp hver gang jeg står i mål. Prøver å tape tommelen, men veit ikke helt hvordan. Noen tips til hvoran jeg kan tape tommelen? Anette 9408868[/snapback] har du sår på tommelen eller har du skade i beine? Lenke til kommentar
keepereksperten Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) har du spørsmål eller trenger hjelp med å finne de rette hanskene eller annet utstyr? så kan eg hjelpe deg 9405293[/snapback] Hei. Hvor kan man få kjøpt disse hanskene? 9409407[/snapback] emm, e det puma cellerator zero 5? http://www.sportdirekt.no/detail.asp?id=27...ept=62&farge=-1 her kan du bestille de Endret 2. september 2007 av keepereksperten Lenke til kommentar
Lasseg Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 hey, har litt problemer med å skyte lange utspark. stille ball. kan du gi meg noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå