8483838383 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er på utkikk jeg også.. men prisen her går opp til 85'000 hvis bilen er den rette.. -men kanskje jeg velger 2cv'n -de er jo kule.. 9432903[/snapback] 2cv er livsfarlig. Hva med en Polo 6n? Det er morsomme biler å kjøre, trives på svingete vei. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1600176 Vi hadde en sånn med 1.3 liter når jeg øvelsekjørte. Til og med med 1.3 liters motor gikk den ok. Føltes kjappere enn Audi a3 1.6 ivertfall. Og når den var kommet opp i fart, var det en ordentlig gocart. Lenke til kommentar
Moggidogg Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Da var det gjort. Det hele endte med at jeg kjøpte meg en Renault Megane :!: haha! Ikke drømmebil akkurat, men var veldig god å kjøre og ikke så alt for dau. Kjøpte en 1,6l Megane så den sparker ikke akkurat i fra, men det skal nok fikses. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da var det gjort. Det hele endte med at jeg kjøpte meg en Renault Megane :!: haha! Ikke drømmebil akkurat, men var veldig god å kjøre og ikke så alt for dau. Kjøpte en 1,6l Megane så den sparker ikke akkurat i fra, men det skal nok fikses. 9440977[/snapback] Grattis da! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da var det gjort. Det hele endte med at jeg kjøpte meg en Renault Megane :!: haha! Ikke drømmebil akkurat, men var veldig god å kjøre og ikke så alt for dau. Kjøpte en 1,6l Megane så den sparker ikke akkurat i fra, men det skal nok fikses. 9440977[/snapback] Gratulerer så mye ja! Kjør pent, og ikke tro du er verdensmester med en gang. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da var det gjort. Det hele endte med at jeg kjøpte meg en Renault Megane :!: haha! Ikke drømmebil akkurat, men var veldig god å kjøre og ikke så alt for dau. Kjøpte en 1,6l Megane så den sparker ikke akkurat i fra, men det skal nok fikses. 9440977[/snapback] Gratulerer så mye ja! Kjør pent, og ikke tro du er verdensmester med en gang. 9441961[/snapback] Hehe, kjenner en som trodde han var det.. Resultatet vart 2 kræsja biler, med få måneders mellomrom... Gikk bra med fyren da.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 den sparker ikke akkurat i fra, men det skal nok fikses. 9440977[/snapback] Trimme en 1,6 bensin med 200k på telleren? Lenke til kommentar
Moggidogg Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 den sparker ikke akkurat i fra, men det skal nok fikses. 9440977[/snapback] Trimme en 1,6 bensin med 200k på telleren? 9443120[/snapback] Har ikke gått mer en 92 100km. Men tror det ikke er så mye jeg kan få gjort med tanke på øke power i denne bilen! Men hvis noen vet noe er jeg interessert Og er fullt klar over at jeg ikke er verdensmester i bil enda. Føler meg mer usikker på noen ting, så skal nok ikke kjøre meg i hjel. Men takk for omtanken. Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Og var er problemet med å trimme en bil som har gått langt? Om du har penger nok, så er det en utrolig bra start å begynne på ei blokk som har gått litt, da er den veldig hard, pga oppheting og avkjøling mange ganger, og er veldig ideelt til å montere ny innamt i osv Lenke til kommentar
Moggidogg Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Og var er problemet med å trimme en bil som har gått langt? Om du har penger nok, så er det en utrolig bra start å begynne på ei blokk som har gått litt, da er den veldig hard, pga oppheting og avkjøling mange ganger, og er veldig ideelt til å montere ny innamt i osv 9445223[/snapback] Hehe! Det der sa meg ikke mye men Håper bilen kommer til å gå som ei klokke, så får vi se om noen kan gi meg noen innspill senere for hvordan man trimmer den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå