arsenal90426 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er det mulig å få inn canal + via f.eks. tvants? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Dette er vel strengt tatt ulovlig, men ja... går an å se via tvants. Sjøl om programmet suger. Jeg har lenge lett etter en lovlig stream til Canal+, altså en som dem hoster selv, er villig til å betale. Betaler atm for tv2sumo.. 150kr i mnd. fyfaan det er dyrt for å få sett fotballkampene i såpass lav kvalitet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 http://livesport247.com/ Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvorfor betale så mye for å se fotballkamper i så dårlig kvalitet som livesport sender i? klarer så vidt å skille spillerne fra hverandre.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har du noen bedre alternativer? Lenke til kommentar
wan Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har du noen bedre alternativer? 9411807[/snapback] Jeg har: Canal+. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg tenkte på noe billigere enn det. Har selv livesport, synes ikke det er så supert, men jeg overlever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå