Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

skal forhuden være neddratt under sex?


Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Mange ganger etter ronking tar det lang tid før forhuden dekker hele kuken igjen, og det er ganske følsomt når kuken henger fritt nede i boxern.

9407490[/snapback]

Det går an å "dra" den fram igjen hvis det er et problem.

9412167[/snapback]

Sitter her og prøver men jeg får det ikke til, så nei. Den glir bare tilbake igjen når du prøver å ta den framover.

9455932[/snapback]

Løft forhuden ut fra penis, og tak tak slik at du holder den som om den var et papir mellom fingrene dine. Så drar du den utover.

 

Lover deg, dette funker hvis du gjør det på riktig måte. Som en annen sa, så sitter innsiden av forhuden klistret til penis på en måte, så da nytter det ikke å bare dra den ut igjen som om du runket. Du må ta tak slik at du kan dra innsiden av forhuden utover :thumbup::)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Løft forhuden ut fra penis, og tak tak slik at du holder den som om den var et papir mellom fingrene dine. Så drar du den utover.

 

Lover deg, dette funker hvis du gjør det på riktig måte. Som en annen sa, så sitter innsiden av forhuden klistret til penis på en måte, så da nytter det ikke å bare dra den ut igjen som om du runket. Du må ta tak slik at du kan dra innsiden av forhuden utover  :thumbup::)

 

Lykke til :)

9457421[/snapback]

Har funnet ut at det hjelper om man drar forhuden helt tilbake før man prøver å ta den frem igjen. Da har man litt mer frihet til å plassere den som den skal.

Lenke til kommentar
skal forhuden være neddratt under sexen? hvis det er sånn, så ser jeg på det som et problem.. fordi det er litt vondt å bli tatt på hodet synes jeg

9405140[/snapback]

Vondt? Det er jo deilig! Det kan være litt "vondt" etter orgasme, men det venner du deg av med.

 

Sitter her og prøver men jeg får det ikke til, så nei. Den glir bare tilbake igjen når du prøver å ta den framover.

9455932[/snapback]

Hvis jeg har ståkuk får jeg ikke forhuden over nei, slapp derimot. Er jo meninga den skal gli bakover.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Hans_*
skal forhuden være neddratt under sexen? hvis det er sånn, så ser jeg på det som et problem.. fordi det er litt vondt å bli tatt på hodet synes jeg

9405140[/snapback]

Vondt? Det er jo deilig! Det kan være litt "vondt" etter orgasme, men det venner du deg av med.

 

Sitter her og prøver men jeg får det ikke til, så nei. Den glir bare tilbake igjen når du prøver å ta den framover.

9455932[/snapback]

Hvis jeg har ståkuk får jeg ikke forhuden over nei, slapp derimot. Er jo meninga den skal gli bakover.

9472732[/snapback]

 

Jeg har motsatt problem jeg. Når jeg har ståkuk får jeg ikke forhuden bakover, vekk fra penishodet. Har man for stram forhud da?

Lenke til kommentar
Jeg har motsatt problem jeg. Når jeg har ståkuk får jeg ikke forhuden bakover, vekk fra penishodet. Har man for stram forhud da?

9475612[/snapback]

 

Ja. Om du fortsatt er veldig ung, kan dette gå seg til, med litt onanering etc. Men hvis du ikke får forhuden bakover i erigrert tilstand, bør det være en liten vekker, og vedvarer problemet ville jeg dratt til doktor for å skjære litt :)

 

Til trådstarter: Ikke noe å tenke på, når du kommer deg inn i jenta merker du bare fin fin nytelse.

Endret av sekt
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...