wannabe nerd Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei Jeg har romstert litt rundt i prisguiden etter deler til en pc (uten mus tastatur eller skjerm) og har etter hvert kommet fram til dette: Handlevogn Ville blitt glad om jeg kunne få en komentar på alle komponentene, da jeg er veldig usikker på hvor bra de fungerer og om det vil blitt flaskehalser. Burde jeg for eksempel heller brukt dette skjermkortet? Jeg har også sett på Kraftig spillmaskin fra datakjeden. Det ville vært mer praktisk med tanke på at jeg får kjøpt den i butikken ferdig montert med 3 års garanti. Men veier det opp for prisforskjellen, eller vil prisen bli stort sett den samme til slutt, pga. frakt og at jeg må bestille fra flere butikker? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Gå heller for 8800GTS. Kanskje også litt raskere ram, og ASUS p5n-e SLI hovedkort? EDIT: datakjeden sin så grei ut Endret 1. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Evju Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg ville utvilsomt gått for Datakjeden sitt tilbud her. Her får du også Vista inkludert, samt et langt bedre skjermkort. Sjekk også Komplett.no sin Din Side PC. Denne pcen kommer det også en skikkelig test på om noen dager. Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Takker, tror jeg går for datakjeden sin. Men nå har jeg i tillegg tenkt å oppgradere en annen pc, selv om det muligens ikke kommer til å skje så ville det vært fint om noen tok seg tid til å se på det ye oppsettet i handlekurven:) har kabinett fra før til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå