Ernie Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 hva skal jeg velge...? Ikke brenn. Installer Daemon Tools og sjekk at filen faktisk funker først. Men velger du .cue når du skal brenne? hmm... det kommer masse filer opp i den virituele stasjonen så da funker det sikkert... skal jeg bare brenne fra den "nye" stasjonen da...? her er det feil! prøvde å kopiere innholdet til en mappe, de første filene går bra, MEN så kommer det opp en feil... kan ikke kopiere ditt og datt filen. parameteren er feil står det... konkusjon: ødelagt fil? eller manglene innhold i filen...? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Liker du spillet, så kjøp det!Ellers spill mot meg...men jeg vil advare deg, jeg har spilt UT helt siden demoen, og UT2003 helt siden demoen... Haha, fear me...gå og kjøp...eller dø! jeg svømmer ikke akkurat i penger da... har UT (selvsagt ikke orginal... ), men jeg tenkte å prøve 2003, men butikkene i nærheten av meg vil har rundt 400-500 jævla kroner av meg før jeg får spillet og som sagt, jeg svømmer ikke i penger... så da tenkte jeg pirat kopi! det koster meg jo trossalt ingenting, bare en god internett linje eller noen som jeg kan brenne spillet av... får vel låne UT 2003 av en eller annen jeg kjenner og ved et "uhell" brenne en kopi... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 hvor mange cd'er tar egentlig UT 2003? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 UT2k3 er på 3 cder. Warez-rls får du ikke spilt på nett. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 konkusjon: ødelagt fil? eller manglene innhold i filen...? Ja og/eller ja. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 konkusjon: ødelagt fil? eller manglene innhold i filen...? Ja og/eller ja. oppdatert konklusjon: det hele vil ikke fungere fordi filene mangler data/er for små og i tillegg så har jeg en cd for lite, har cd1 og 2, men ikke 3... uannsett så har jeg funnet ut hva .bin filer er... :wink: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 UT2k3 er på 3 cder. Warez-rls får du ikke spilt på nett.vet at det ikke går ann å bruke det på nettet da... prøvde med warcraft 3, men det gikk IKKE bra... må nok finne batle net kompatible serials får å få det til... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Du må kjøpe spillet, tenker jeg vi sier. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Du må kjøpe spillet, tenker jeg vi sier. du har ikke 4-500kr på deg da? for det er det jeg trenger... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jo, jeg har et par tusen liggende i skuffen her. Vil du ha? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Jo, jeg har et par tusen liggende i skuffen her. Vil du ha? Hvis du gidder å dra til mjøs-området så sier jeg, ja takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå