Gå til innhold

hvilket prog. skal denne filen kjøres med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å gjøre det litt lettere for deg, kan du enten finne cuesheet til bin-filen, eller lage cuesheet selv. For en standard en-spors bin ser den slik ut:

 

FILE "navnetpåbinfilenher.BIN" BINARY

TRACK 01 MODE1/2352

INDEX 01 00:00:00

 

Lagre som navnetpåbinfilenher.cue (altså .bin og .cue heter det samme og ligger i samme mappe), velg Burn Image i Nero og pek til .cue. Easy peasy.

Lenke til kommentar
For .bin-filer er det en fordel å ha cuesheet til (.cue) i tilfellet filen har flere spor. Du kan brenne .bin med Nero uten å ha cuesheet.

hvordan? jeg er nesten sikker på at det er noe jeg gjør feil når jeg prøver... har 5.5.8.0

 

Hvorfor i all verden tar du ikke og oppdaterer NERO til versjon 5.5.10.0?

 

http://www.nero.com/en/index.html#download

 

Uansett, åpne Nero, gå inn på fil, brenn image og let opp fila du skal brenne. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
For å gjøre det litt lettere for deg, kan du enten finne cuesheet til bin-filen, eller lage cuesheet selv. For en standard en-spors bin ser den slik ut:

 

FILE "navnetpåbinfilenher.BIN" BINARY

TRACK 01 MODE1/2352

INDEX 01 00:00:00

 

Lagre som navnetpåbinfilenher.cue (altså .bin og .cue heter det samme og ligger i samme mappe), velg Burn Image i Nero og pek til .cue. Easy peasy.

der fikk pipa en annen låt gitt..., men det er fortsatt et problem igjen... det står at det er ukjent data oppsett... får opp en melding hvor det er mange valg:

Type image, valg mellom data modus 1, 2, audio og hfs

raw data, av eller på

blokk størrelse (byte), 2048 eller 2352

image header (byte), kan sette inn tall

image trailer (byte), samme som over

skravert, av eller på

byttet, av eller på

 

hva skal jeg velge...?

Lenke til kommentar
lastet ned en fil med navn Unreal Tournament 2003 [ CD 1 ].bin som du ser så er det stor sansynlighet for at dette er et bilde av en cd, men hvilket prog. skal jeg bruke?

 

takker og bokker for alle svar  :yes:

 

Smart å oppgi at du laster ned piratkopierte spill, da får du sikker masse hjelp...

Mens du er så godt i gang må du vel ha resten av spillet også?!

Lenke til kommentar
lastet ned en fil med navn Unreal Tournament 2003 [ CD 1 ].bin som du ser så er det stor sansynlighet for at dette er et bilde av en cd, men hvilket prog. skal jeg bruke?

 

takker og bokker for alle svar  :yes:

 

Smart å oppgi at du laster ned piratkopierte spill, da får du sikker masse hjelp...

Mens du er så godt i gang må du vel ha resten av spillet også?!

har lastet ned den andre også, men jeg har på følelsen at det er fake begge to... :evil: størrelsen er litt for liten...

Lenke til kommentar
lastet ned en fil med navn Unreal Tournament 2003 [ CD 1 ].bin som du ser så er det stor sansynlighet for at dette er et bilde av en cd, men hvilket prog. skal jeg bruke?

 

takker og bokker for alle svar  :yes:

 

Du kan bruke Fireburner til å brenne .BIN filer, personlig finner jeg at dette programmet er best på akkurat dette. Hvis du bruker XP bør du ha versjon 1.7 eller høyere. :woot:

Lenke til kommentar

hva skal jeg velge...?

 

Ikke brenn. Installer Daemon Tools og sjekk at filen faktisk funker først.

 

Men velger du .cue når du skal brenne?

hmm... det kommer masse filer opp i den virituele stasjonen så da funker det sikkert... skal jeg bare brenne fra den "nye" stasjonen da...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...