nabbskall Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei, har nå søkt om stipend, jeg bor hjemme hos mamma, men foreldrene mine er skilte. Hvor mye kan en regne med å få i måneden? Får man så og så mye hver måned? Går TIP vk1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Bare fordi foreldrene dine er skilte betyr ikke det at du skal få masse penger. Det kommer vel helt ann på hva de tjener. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Bruk denne kalkulatoren til å finne det ut: Lånekassen Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Først og fremst må du oppgi hvor mye mor di tjener da .. Edit: Litt for treig. Endret 1. september 2007 av Koffert Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Som de andre sier, så varierer det helt ifra hvor mye foreldrene dine tjener. Selv fikk jeg 9600,- første halvdel, og 8800,- andre halvdel Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tjener morrdi en mill i året, får du ingenting. Det er mere enn skilte foreldre som teller på om du får stipend. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Som de andre sier, så varierer det helt ifra hvor mye foreldrene dine tjener. Selv fikk jeg 9600,- første halvdel, og 8800,- andre halvdel 9405570[/snapback] Ser ut som jeg får ca. det samme som deg da Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvordan kan du vite det ? Jeg har ikke sagt noe om hvor mye min mor tjener , etttersom jeg bor hos henne Men hvis du ser sånn omtrentlig, så får du sikkert noe rundt der. De vennene mine som har fått stipend har vel fått rundt det samme. Fra 15.000 til fult stipend på 20 tusenognoe. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Hvordan kan du vite det ? Jeg har ikke sagt noe om hvor mye min mor tjener , etttersom jeg bor hos henne Men hvis du ser sånn omtrentlig, så får du sikkert noe rundt der. De vennene mine som har fått stipend har vel fått rundt det samme. Fra 15.000 til fult stipend på 20 tusenognoe. 9410563[/snapback] Iflg. kalkulatoren ser det sånn ut Lenke til kommentar
Nattreven Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Du oppgir ikke på stipendarket hvor mye foreldrene dine tjener fordi dette sendes til lånekassen, som LETT kan sjekke opp hva foreldrene dine tjente året før. Og det ville vært jævla, jævla mye forfalskning hvis det skjedde, og jævlig mye feil og missforståelser. Så de tar den lette måten. Men siden det bare er en kalkulator når du skal regne ut hvor mye du får, så må du selv manuelt putte inn hvor mye foreldrene dine tjente. Hvis noen lurte, altså. Endret 2. september 2007 av Nattreven Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Du oppgir ikke på stipendarket hvor mye foreldrene dine tjener fordi dette sendes til lånekassen, som LETT kan sjekke opp hva foreldrene dine tjente året før. Og det ville vært jævla, jævla mye forfalskning hvis det skjedde, og jævlig mye feil og missforståelser. Så de tar den lette måten. Men siden det bare er en kalkulator når du skal regne ut hvor mye du får, så må du selv manuelt putte inn hvor mye foreldrene dine tjente. Hvis noen lurte, altså. 9411173[/snapback] Ja, men hvis faren min tjener omtrent 2 mill. i året, og mor min ikke har fast jobb, og jeg bor hos mamma, får jeg noe som helst da? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja, men hvis faren min tjener omtrent 2 mill. i året, og mor min ikke har fast jobb, og jeg bor hos mamma, får jeg noe som helst da? 9411629[/snapback] Hvis du bare bor hos din mor, så ja, men hvis du bor mere enn X dager (Husker ikke hvor mange) hos din far, så vil du ikke få noe. mener det var slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå