hølands_gutt Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 hei, jeg har en zalman ligne etter min 7600GT, men solgte skjermkortet med orginal vifta, og beholdte zalmanen! lurte derfor på om det lønner seg og sette den på 8800gtsen? og om det passer? noen som vet sånn cirka hvor mye jeg tjener eller taper? Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Prøv denne når den bli tilgjengelig. http://www.thermaltake.com/product/Cooler/...02/cl-g0102.asp Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Her er og eit potensielt alternativ: Zalman VF1000 LED Eg vurderer sjølv å skifte ut originalkjølinga på mitt XFX GeForce 8800 GTS 320 MB grunna noko høg driftstemperatur, så viss her er nokon som har erfaring med nokon av desse to kjølarane (når dei kjem på marknaden, vel å merke ) eller andre tilsvarande løysingar så hadde eg og vore interessert i å høyre om det! REDIGERT: No ser eg at eg i grunnen ikkje har svart på det du lurar på, nemleg om den VF900-Cu som du har liggjande vil passe på 8800 GTS-kortet ditt. Ut frå det som står på Zalman sine nettsider så står ikkje denne kjølaren oppført som at han støttar 8800-serien av skjermkort, så då måtte du eventuelt måle deg fram til om monteringshola vil passe. Endret 3. september 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Takk for svar garegaupa jeg får heller bestille meg en annen vifte som sagt, men det får vente litt. merker at det blir fort 50-60C på kortet, nå som jeg har klokket grunn til jeg spørr Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er 50-60 grader dårlig? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 jeg syns det blir for dårlig når jeg såvidt har klokka kortet. og vil helst det skal være litt mer stabilt når jeg klokker Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har 80 grader uklokket, tør jeg spørre hva du gjør for å oppnå load-temperatur? Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 min SmartDoctor til 8800GTS320 ligger på 65-68 grader uklokket (under spill opp mot 72-74/75grader), jeg har settet varsel på 75 grader, men er dette høy eller lav varme? Jeg syns det høres varmt ut, men ikke vet jeg. Sorry hvis jeg stjeler litt av tråden her. Jeg har personlig tenkt på å bytte ut til denne her HR03PLUS_Thermalright _GPU-kjøler Den ser artig ut. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er helt normalt, og langt ifra noen farlig høy temperatur. Over 90grader og du burde virkelig tenke på å skaffe deg ny kjøling.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå