Loslitt Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei! Jeg skal kjøpe ny laptop, er student så jeg ønsker å bruke så lite som mulig! har funnet to Laptopper jeg liker men er usikker på hvem jeg skal kjøpe! Link Acer http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=28034 Link Toshiba http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...gory_tabcontent Vanvittig lang den på Toshiba linken Jeg er film som jeg overfører fra pc til lcd skjerm og jeg spiller fotballmanager som ikke krever noe spesielt. Mulig jeg prøver noen andre spill også, men det er ingen krise om det ikke er optimalt. Jeg bruker selvfølgelig word, exel etc. Hvilken skal jeg velge? På forhånd takk for svar! Mvh Simon Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Av disse to, Acer.. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kun fordi det er elkjøp som har toshibaen så burde du velge acer Lenke til kommentar
Loslitt Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Kun fordi det er elkjøp som har toshibaen så burde du velge acer 9408383[/snapback] Kun fordi det er elkjøp! Klar over at de ikke altid er ikke behjelpelige. Men er det noen annen grunn? Selv "tror" jeg skjermkortet er bedre på Acer'n! Stemmer det? Noe mer? Loslitt Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 akuratt det du sier med skjermkort vil du ikke merke noen forskjell på uannsett Er så dårlig fra før av.. Ellers er dem vel ganske like.. Du burde heller gå for denne LINK da denne har et mye bedre skjermkort og koster akuratt det samme. Lenke til kommentar
abjork Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ... Jeg er film som jeg overfører fra pc til lcd skjerm og jeg spiller fotballmanager som ikke krever noe spesielt. Mulig jeg prøver noen andre spill også, men det er ingen krise om det ikke er optimalt. Jeg bruker selvfølgelig word, exel etc. Hvilken skal jeg velge? ... 9404618[/snapback] Toshiba = 2 år garanti Acer = 1 år garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå