Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Vet jeg sikkert har posta på feil sted.. men fant dette stedet mest passende. Jeg trenger en dv avspiller på pc.. Fint hvis jeg hadde fått litt "Veiledning" takkars Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Skjønner ikke hva du mener.... finnes jo mange DVD-avspillingsprogrammer, deriblant WMP. Lenke til kommentar
haraldov Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg ville ha sett på VLC som er en media player som kan brukes på Mac, Linux eller Windows. Den har innebygd codecs for de fleste audio og mediafiler. Kan også brukes til å streame videoer. Harald Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 VLC er en elendig DVD spiller, bruk Win DVD elns, til nød kan du bruke WMP 11. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Siden detter er postet under HTPC, vil jeg anta at trådstarter ønsker et mediesenter (?) og det finnes da mange gode gratis alternativer, som f.eks. MediaPortal. Fodelen med dette er at du kan bruke codecs som PureVideo, InterVideo (WinDVD), CyberLink (powerDVD) etc. EDIT: Og ja; VLC er et dårlig valg for interlaced materiale IMO samt at DXVA ikke støttes (?) Endret 5. september 2007 av Spragleknas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå