Martin A. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Hei. Kjøpte meg en brukt APC Smart-UPS 1500 for litt siden. Var kun selve boksen jeg kjøpt, dvs uten kabler etc. Fikk i går fatt på en kabel til vanlige strømforsyninger, og regnet med at jeg kunne lade UPS'en vha. den. Plugget den inn, merket da at den var litt for liten til å fylle hele hullet. Men i og med at kontakten var av samme type (3 pinner) så regnet jeg med at det skulle gå bra. Vil det da si at denne trenger en belastning for å fungere? Eller må den være tilkoblet en jordet stikkontakt? Noe jeg ikke har. Og finnes det adaptere som gjør at jeg kan koble vanlige støpsler til denne? Tenker da på router, modem, laptop etc. -Martin Endret 4. september 2007 av M4rTiN Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Sjekket at batteriet er koblet til? Eg bare setter på en hun kontakt på en vanlig Jordet padde så bruker eg den i UPS. Endret 1. september 2007 av Thorvald Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Burde kanskje sjekket at det i det hele tatt var et batteri i den før jeg lagde tråden, for det var det ikke. Men det ble tatt opp med selger, så han betaler prisen på et nytt batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå