Hayer Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei! Noen som kan gi meg et eksemple på hvordan man lager dll'er som kan bruke forms og endre f.eks caption på formen før de kjøres? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei!Noen som kan gi meg et eksemple på hvordan man lager dll'er som kan bruke forms og endre f.eks caption på formen før de kjøres? 9404195[/snapback] 1. Lag et nytt Class Library el. Windows Control Library prosjekt. 2. Høyreklikk på prosjektet å velg "New Windows Form". 3. Lag en property og/eller parameter til contructoren i formen din for å sette .Text på den. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 ja, men hvordan viser jeg f.eks formen med en kommando fra dll'en? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 ja, men hvordan viser jeg f.eks formen med en kommando fra dll'en? 9404402[/snapback] C#: MinFormKlasse etnavn = new MinFormKlasse(); etnavn.Show(); VB.Net: Dim etnavn as New MinFormKlasse() etnavn.Show() Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 controler og sånt da? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 controler og sånt da? 9404772[/snapback] MinKontroll etnavn = new MinKontroll(); enform.Controls.Add(etnavn); Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 kult kommer sikkert tilbake med flere spm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå