SirKenneth89 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Dette er vel den første anmeldelsen av Stranglehold vil jeg tro, og det fikk: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8.1 Her er linken: http://xbox360.ign.com/articles/817/817191p3.html "Stranglehold could use two more chapters and a little more visual polish, but it is an otherwise exhilarating experience. There are plenty of "Oh my God" moments and just enough challenge to sustain anyone's interest from start to finish. " Vet ikke helt om jeg skal ha dette, kanskje jeg kjøper det siden det er en knøttliten spilltørke nå. Hva sier dere, kommer dette spillet i hylla deres? Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Spill tørken er det eneste som kan få meg til og kjøpe det nå. Tittet litt på kommende x-box 360 spill hos play.com, og det første jeg virkelig ser frem til nå er project gotham 4 (NEI, ikke Halo!) og det er en stund til.. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Nå ble det jo utsatt litt også. Ikke at det er noen nytt med spill, de har det jo med å bli utsatt når det er ei uke igjen, men merkelig at dette skulle bli utsatt, da det virker som det ikke interesserer så mange. Nuvel, jeg kan saktens vente litt til, har jo for øyeblikket BioShock å korte tiden med. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Skal kjøpe dette her. Men eg føler ag har nok å spille på med Bioshockog Warhawk de neste ukene Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 kommer dette ikke på fredag? Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Et sted står det 14., et annet sted står det 21. Værsågod bli gæærn! =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=160983 VG sier utsatt til 14. sep for 360, 21 for Pc og en gang i okt for PS3 Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 jeg skal ha det i samlingen min! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hadde kjøpt det, om det ikke var for at det er det motsatte av spilltørke fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå