Evolutioner Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Potassium Nitrate er det aldersgrense på det? å kjøpe? Lenke til kommentar
nets Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ikke for å virke kjip, men det stoffet er (hvis jeg husker riktig) utrolig ustabilt. Så tror ikke du gjør lurt i å kjøpe det uansett egentlig siden du er så ung :/ Ta heller å tøm fyrverkeri for svartkruttet sitt , mye tryggere Lenke til kommentar
ecko Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 http://www.warispeace.co.uk/ dette er kanskje en god side for deg. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) er ikke det bare vanlig kunstgjødsel da? salpeter? kaliumnitrat... i såfall er det ikke akkurat farlig:P... probleme er heller å skaffe seg. Så vidt jeg vet må man ha en elelr annen tillatelse hvis man skal kjøpe stort. på apoteket ska det nok gå bra. MEn der kan det være 18 år. Det vil si, de sier det er 18 år men da spør du bare om noe jeg ikek husker hva heter(men et papir som forteller hvilke aldersgrenser/resepter osv det er på forskjellige varer) så skal du se at de ikek har det. da kan du få kjøpt det edit: apoteket er utrolig dyrt da... 100 spenn for 100 gram elelr noe i den duren. Felleskjøpet selger vel for rundt 75 spenn for 1 kilo. Nå skriver jeg fra det jeg husker her. har vært amatør-pyroteknikker selv i mitt tidligere liv xD Endret 24. september 2007 av sixx Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Huff ja det er dyrt på apoteket! Kosta rundt 140kr for 90g xD Men det var verdt det Endret 24. september 2007 av galskapen Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) er ikke det bare vanlig kunstgjødsel da? salpeter? kaliumnitrat... i såfall er det ikke akkurat farlig:P... probleme er heller å skaffe seg. Så vidt jeg vet må man ha en elelr annen tillatelse hvis man skal kjøpe stort. på apoteket ska det nok gå bra. MEn der kan det være 18 år. Det vil si, de sier det er 18 år men da spør du bare om noe jeg ikek husker hva heter(men et papir som forteller hvilke aldersgrenser/resepter osv det er på forskjellige varer) så skal du se at de ikek har det. da kan du få kjøpt det edit: apoteket er utrolig dyrt da... 100 spenn for 100 gram elelr noe i den duren. Felleskjøpet selger vel for rundt 75 spenn for 1 kilo. Nå skriver jeg fra det jeg husker her. har vært amatør-pyroteknikker selv i mitt tidligere liv xD Viss jeg stikker på felleskjøpet hva spør jeg etter da? Skal jeg bare si at jeg er på jakt etter kaliumnitrat? Endret 12. desember 2007 av Akidon Lenke til kommentar
Svenn9 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Du kan spørre etter Krista-K. Andre navn: kaliunnitrat, potassium nitrate, kno3, saltpeter. Vet jeg svarte en 1 år gammel post. Endret 7. desember 2008 av Svenn9 Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Du kan spørre etter Krista-K.Andre navn: kaliunnitrat, potassium nitrate, kno3, saltpeter. Vet jeg svarte en 1 år gammel post. Dust, det heter salpeter, Og kaliumnitrat Vet jeg svarte en 2 år gammel en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå