MaSo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) vel dette er vel mest en skrytetråd jeg har nettopp bestillt meg ny pc og la ganske mye kronasje i hovedkort cpu og ram og tenkte at jeg ikke sku gå state of the art når det gjaldt skjermkortet, så jeg gikk for et 8800gts. vel dagene gikk og det gikk over ei uke før jeg fikk pakken fra komplett, glad og fornøyd pakket jeg ut den nye maskinen min. Under et ton med embalasje ser jeg noe som ikke jeg hadde bestillt, nemlig et 8800ultra kort. Det var faktisk ingen forskjell på prisen heller Konklusjon er vel at man kan ha flaks selv på en mandag Endret 1. september 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Fikk et Geforce 3 Ti500 kort en gang fra Multicom da jeg bestilte en Ti300. Lot være å klage Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 har heller ingen planer om å klage Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Din heldiggris! Blir kanskje min tur med flaks en gang også? Jeg lever i hvertfall i håpet. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det der er jo alltid en koslig overraskelse Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 skulle ønske det var meg Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Haha, Nice , Skjedde ikke med meg når jeg bestilte , men å betale for et gts og så få Ultra, Noe å rope hurra for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå