Evju Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Noen her inne som har noe erfaring med AplusCase Qubic? Har jeg plass til et 8800-kort, eller kanskje to stykker i SLI i det kabinettet? Edit: Ser noen andre har lagt ut bilder av det kabinettet, og håper ikke jeg tråkker noen på tærne når jeg låner ett av de bildene:Link Endret 1. september 2007 av Evju Lenke til kommentar
radivx Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvis du vurderer å bruke nesten 5000kr på grafikk, ville jeg vurdert å bruke litt ekstra penger på å få et skikkelig kabinett. Det er syk forskjell på 500kr og 1000kr kabinetter både i utseende og kvalitet. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En venn av meg har det kabinettet, han skulle bytte vifte forran, 80mm til 120mm, han hadde 2 valg, ta ut harddiskene, eller sage hull, og så bøye det ut.. Han valgte sistenevnte.. Det er sykt dårlig kvalitet på det kabinettet. Kommer fort riper. Jeg ville absolutt ikke valgt dette! Selv lyd og usb utgangene er dårlige, de er veldig støre, hardt og sette ting inn, og dra de ut. Finn et annet Lenke til kommentar
Evju Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Ok, godt å vite! Problemet er bare at det var det eneste "streite" svarte kabinettet som kan kjøpes med Komplett.no sin DinSide pakke for august/september. Cooler Master Ammo 533 er vel kanskje også et alternativ. Ser at det er mange som er fornøyd med dette. Er det en enkel sak å skru av alt lys og annet dilldall? Og, jeg har ikke planer om å bruke 5000 på grafikk, vil kun kjøpe ett i første omgang, for så å kanskje oppgradere pcen senere med et 8800-kort til når prisene er lavere og jeg føler behovet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå