Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Hei. Har EffectsLab Pro, og skal kaste en ild ball. Ting gjort: Filmet meg, når jeg later som om jeg har en flygene kule i hånden. Som vist på reklamen på fxhome.com. (Der ho jenta har en sånn magikule i hånden sin) Jeg kaster. ==================================================================== Nå skal jeg legge til ildballen. Får lagt "Magic FireBall" (Det den heter). Men klarer ikke å gjøre den liten nok. Jeg får heller ikke til å putte den over hånden min.. Sånn at den Kommer over liksom.. Alt som skjer er at jeg drar en lang stripe med ild.. :S Takker for all hjelp. (PS: Tror jeg har sett alle tutorials, men om en viser akuratt dette, finner jeg den ikke.. ) :: Jeg klarer å lage starWars Sverd, lage Ild til pistol.. .. Fikk Programmet i går, så kan ikke mye. EDIT 1) La til "=". EDIT 2) La til Hva jeg klarer.:: ) EDIT 3) La til når jeg fikk det. ( .. ) Endret 1. september 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå