Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvordan vaske bort kukost?

Gjest gestemann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Klovn_*
ser alle skriver bare vann her.. er det ingen som bruker såpe på pikken eller?:S

Jeg bruker shampoo, den er jo lagd for det. Står ihvertfall "glans" på flaska.

Lenke til kommentar
ser alle skriver bare vann her.. er det ingen som bruker såpe på pikken eller?:S

Jeg bruker shampoo, den er jo lagd for det. Står ihvertfall "glans" på flaska.

haha, good one!

men over til det serriøse, det funker som oftest fett å bare spyle av det med vann

Lenke til kommentar
Du vokset vel ikke fra deg sensitivtet? Det blir i såfall psykologisk, ikke fysisk.

Sensivitet kan gå opp og ned det, et veldig godt eksempel er brennmaneter og hender. En brennmanet kan ikke brenne deg på fingertupper eller i håndflata (anta at du bruker dem noenlunde). Men mellom fingrene, og over alt ellers på kroppen brenner det ekstremt mye. Eller under føttene dine, jeg har tråkket på en fiskekrok og ikke merket annet enn at det var irriterende fordi noe gnagde på undersiden av foten. (Merket det ikke før jeg hadde tatt på meg sokker og sko). Hadde man derimot aldri brukt hender/føtter, så hadde det vært like følsomt som over alt ellers på kroppen.

Jeg fikk også vondt før om jeg tok på glansen med uvaskede fingre (vasket jeg derimot fingrene godt, gjorde det ikke vondt). Men nå kan jeg ta på den mer eller mindre når som helst og bare føle en god følelse (derimot om forhuden sklir opp i bokseren, så er det _ikke_ en god følelse).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...