Chad Thundercock Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det varier vel fra person til person hvor ren pikken blir uten såpe. Jeg får iværtfall bort all lukt og annet grums med vann. Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Åssen kan du ha sex med noen når du ikke får vaska den ordentlig? Det er to forskjellige ting vel? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bruk Isopropanol DAM! Husk å vaske minsten hver gang du vasker resten av kroppen. Det er altid bedre å forebygge enn å "reparere". Lenke til kommentar
Gjest Guest_Klovn_* Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 ser alle skriver bare vann her.. er det ingen som bruker såpe på pikken eller?:S Jeg bruker shampoo, den er jo lagd for det. Står ihvertfall "glans" på flaska. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 ser alle skriver bare vann her.. er det ingen som bruker såpe på pikken eller?:S Jeg bruker shampoo, den er jo lagd for det. Står ihvertfall "glans" på flaska. haha, good one! men over til det serriøse, det funker som oftest fett å bare spyle av det med vann Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du vokset vel ikke fra deg sensitivtet? Det blir i såfall psykologisk, ikke fysisk. Sensivitet kan gå opp og ned det, et veldig godt eksempel er brennmaneter og hender. En brennmanet kan ikke brenne deg på fingertupper eller i håndflata (anta at du bruker dem noenlunde). Men mellom fingrene, og over alt ellers på kroppen brenner det ekstremt mye. Eller under føttene dine, jeg har tråkket på en fiskekrok og ikke merket annet enn at det var irriterende fordi noe gnagde på undersiden av foten. (Merket det ikke før jeg hadde tatt på meg sokker og sko). Hadde man derimot aldri brukt hender/føtter, så hadde det vært like følsomt som over alt ellers på kroppen. Jeg fikk også vondt før om jeg tok på glansen med uvaskede fingre (vasket jeg derimot fingrene godt, gjorde det ikke vondt). Men nå kan jeg ta på den mer eller mindre når som helst og bare føle en god følelse (derimot om forhuden sklir opp i bokseren, så er det _ikke_ en god følelse). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå